اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

معاون بنیاد شهید استان مرکزی:

دولت بستر حضور هرچه بیشتر جانبازان کارآفرین در عرصه اشتغال فراهم کند

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید استان مرکزی گفت: ترغیب و تشویق جانبازان کارآفرینان برای حضور در زمینه‌های کار و تولید و ایجاد زمینه و بستر لازم برای ظهور خلاقیت و نوآوری آنها از وظایف دولت است.

 دولت بستر حضور هرچه بیشتر جانبازان کارآفرین در عرصه اشتغال فراهم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، محمدرضا گرجی در مراسم تجلیل از جانبازان کار آفرینان استان مرکزی اظهار کرد: جانبازان در لبیک به‌حکم تاریخی جهاد اقتصادی، جانبازان کارآفرین کشور را تشکیل دادند و هم‌اکنون طرح‌هایی و برنامه‌هایی دارند تا با حمایت از جوانان خلاق و مستعد کشور «حماسه اقتصادی» خلق کنند.

گرجی افزود: جانبازان همچون دفاع مقدس، خط‌شکن رفع مشکلات و موانع هستند و امروز با همین نگاه به صحنه جنگ اقتصادی آمده‌ و به کمک تسریع شکل‌گیری بخش خصوصی مردمی حماسه را خلق کنند.
 رئیس بنیاد شهید اراک نیز اظهار کرد: جانبازان در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی بنا دارند چون سال‌های دفاع مقدس، این بار در میدان جنگ اقتصادی که به دنبال تحریم‌های خصمانه غرب علیه ایران راه افتاده است، برای اعتلای اقتصادی کشور و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به میدان اقتصاد بگذارد.
مرتضی انصاری فر گفت: جانبازان قهرمانانی هستند که جهاد و ازخودگذشتگی برای حفظ کشور و ارزش‌های انقلاب را با گذشتن از جانشان در عمل ثابت کرده‌اند و قطعاً در عرصه اقتصادی که امروز بیش از هر زمان، احیای ارزش‌ها و اخلاق کسب‌وکار و ترویج اقتصاد اسلامی ضرورت دارد، حماسه‌آفرینی را با جوانان تکرار خواهند کرد.
رئیس بنیاد اراک گفت: تسهیل امور مربوط به سرمایه‌گذاری و تقویت و بهبود زیرساخت‌های لازم می‌تواند موجبات رشد و رونق تولید و اقتصاد را فراهم کند.

در این مراسم با حضور مسئولان از کارفرمایان کارآفرین شهرستان اراک با اهداء لوح و تندیس یادبود تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/3371

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول