اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

یک پیشکسوت فوتبال:

باشگاه‌های ایرانی با کمترین امکانات در آسیا حضور دارند/ برخی از بازیکن باشگاه‌های عربی دستمزدی برابر بودجه یک باشگاه ایرانی می‌گیرند

یکی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان گفت: باشگاه‌های ایرانی با کمترین امکانات در برابر حریفان خود در مسابقات آسیایی حاضر شده‌اند.

باشگاه‌های ایرانی با کمترین امکانات در آسیا حضور دارند/ برخی از بازیکن باشگاه‌های عربی دستمزدی برابر بودجه یک باشگاه ایرانی می‌گیرند

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فوتبال ایران با دیگر کشورهای آسیایی به ویژه کشورهای عربی و منطقه‌ای دو تفاوت اصلی و ویژه دارد.

وی افزود: تفاوت نخست مربوط به تکنیک و توان فنی بازیکنان ایرانی است و جوانان ما فوتبال را با روح و جان خود درک کرده و تکنیک آنها هرگز با بازیکنان عربی قابل مقایسه نیست.

این مربی فوتبال تصریح کرد: تفاوت دوم مربوط به میزان امکانات باشگاه‌های ایرانی و به طور کلی فوتبال ما است که از بسیاری از امکانات و تجهیزات و بودجه لازم محروم هستیم.

قاسم‌پور گفت: به عنوان نمونه برخی از بازیکنان حاضر در باشگاه‌های عربی دستمزدی برابر بودجه یک فصل باشگاه‌های ما دریافت می‌کنند که چنین قراردادهایی هرگز برای بازیکنان ایرانی قابل درک نیست.

وی بیان داشت: در حال حاضر چهار باشگاه ایرانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا حضور دارند و شاهد هستیم که ایرانی‌ها با کمترین امکانات به مصاف باشگاه‌هایی می‌روند که هیچ کمبودی در این زمینه ندارند.

این بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که فوتبال ایران به آنها افتخار می‌کند، یک ورزشگاه اختصاصی ندارند، اما شاهد هستیم که برخی از حریفان این دو تیم در آسیا چند ورزشگاه و زمین تمرین و بودجه‌های بی حساب و کتاب دارند.

قاسم‌پور در پایان اظهار داشت: فوتبال ایران تنها چند سال دیگر می‌تواند با این شیوه کار کرده و فقط به دانش مربیان و تکنیک بازیکنان خود متکی باشد و اگر می‌خواهیم از فوتبال آسیا عقب نیافتیم، باید امکانات بیشتری را به فوتبال تزریق کنیم.

انتهای پیام/64001/ب/40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول