اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

رئیس ستاد مردمی قالیباف در گیلان:

دولت برای وعده‌های خود برنامه‌ نداشت

رئیس ستاد مردمی قالیباف در گیلان گفت: دولت برای وعده‌های خود برنامه‌ نداشت و آنها را محدود به اما و اگرها کرد.

دولت برای وعده‌های خود برنامه‌ نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ولی‌الله عظمتی عصر امروز در مراسم افتتاح ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در این شهرستان با اشاره به اینکه در انتخابات سرنوشت یک کشور به دست خود مردم رقم می‌خورد، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سیاسی کشورها است.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات یکی از انتخابات سرنوشت‌ساز برای چهار سال آینده کشور است، تصریح کرد: یک عده در کشور، دوست و دشمن را از هم تشخیص نمی‌دهند و به بهانه حل مشکلات مردم بر سر میز مذاکره با دشمن می‌نشیند.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در گیلان ادامه داد: ایران با ایرانی معنا پیدا می‌کند و ایرانی عزت‌مند و غیور است و نمی‌تواند ببیند که برادرش در آتش فقر می‌سوزد، دولت وظیفه خود در قبال خدمت‌رسانی به مردم را فراموش کرده است.

عظمتی اداره کشور را مسؤولیت خطیر دانست و اضافه کرد: سوابق یک عده از مسؤولان دولت نشان می‌دهد که آنها به جای خدمتگزاری به مردم به دنبال قدرت‌خواهی هستند و کسی که توان اداره کشور را ندارد نباید وارد میدان انتخابات شود.

وی یارانه 45 هزار تومانی را خار چشم دولت و نجومی‌بگیران دانست و بیان کرد: دولت به جای اضافه کردن به یارانه‌ها در تلاش است تا آن را قطع کند و در طول این چهار سال شاهد هستیم که قدرت خرید مردم پایین آمده و بسیاری از بازاریان ورشکست شده‌اند.

فرماندار اسبق رشت گفت: چهار درصد از افراد کشور به واسطه رانت‌خواری خون 96 درصد از مردم ضعیف و کم‌درآمد جامعه را در شیشه کرده‌اند، قاچاق بی‌رویه کالا که مشابه آن در کشور تولید می‌شود کمر تولیدکنندگان را شکسته و کارگران کارخانه‌های تعطیل شده شرمنده زن و فرزندان خود هستند.  

وی با تصریح بر اینکه دولت پاسخگوی ناکارآمدی‌های خود نبوده و شکست‌هایش را به گردن دولت قبلی می‌اندازد، یادآور شد: دولت برای وعده‌های داده شده برنامه‌ای نداشت و برای فرار از این وعده‌ها آنها را محدود به اما و اگرها کرد.

عظمتی متذکر شد: گوش مردم ایران از وعده‌های عمل نشده دولت پر است، دولتی که پس از چهار سال وعده‌های داده شده را تکذیب می‌کند قابل‌اعتماد نیست و مسؤول تمام نابسامانی‌های امروز کشور سو تدبیری دولت است.

وی با اشاره به اینکه در رشد علمی، انرژی هسته‌ای و هوافضا نسبت به سال‌های گذشته تنزل پیدا کرده‌ایم، افزود: کابینه دولت یازدهم متشکل از افراد پیر و سرمایه‌داری است که میلیاردها سرمایه را در شرکت‌ و کارخانه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در گیلان اضافه کرد: دولت با برجام وعده گشایش در کشور و رونق گرفتن سفره مردم را داده بود، و در حالی جشن برجام گرفت و خود را امیرکبیر زمان نامید که دشمن دغل‌کارانه و عهدشکنانه می‌دانست آن چیزی که با دولت توافق کرده به نفع آنها است.

وی با بیان اینکه امروز محمدباقر قالیباف به نمایندگی از مردم مظلوم ایران برای احقاق حق در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمت و صاحبان اصلی ذخایر کشور هستند و قالیباف در مدیریت جهادی و کار برای مردم توانایی‌های خود را در شهرداری تهران نشان داده است.

به گزارش فارس، ستاد مردمی محمدباقر قالیباف واقع در خیابان فارابی با حضور نیروهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و اعضای ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم یونسی در آستارا افتتاح شد، جلیل کریم‌نژاد رئیس ستاد مردمی قالیباف در آستارا است.

انتهای پیام/ 2300/ب/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول