اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

مسئول بسیج دانشجویی مازندران:

نامزدهای ریاست جمهوری در پازل دشمن قرار نگیرند

مسئوول بسیج دانشجوئی دانشگاه‎های مازندران گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص،در نقشه و پازل دشمنان قسم خورده قرار نگیرند.

نامزدهای ریاست جمهوری در پازل دشمن قرار نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی مازندران شهرام نوری در مراسم دوره آموزشی رسم هجرت در دانشگاه علوم پزشکی ساری اظهار کرد: در نظام اسلامى، رفع فقر و محرومیت،از اهداف مهم است و پایبندى به اصول انقلاب، بدون تلاش در راه نجات مستضعفان و محرومان، سخن بی‌معنایی است.

 وی تصریح کرد: اردوها و فعالیت‌های بسیج دانشجویی با اهداف  خدمت به محرومان و مستصعفین،محرومیت‌زدایی در بخش‌های عمران و آبادانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران خاطر نشان کرد: با بیان اینکه خدمت به اقشار مختلف محروم و مستضعف در کشور از اهداف مهم و اولویت دار بسیج دانشجویی مازندران است.

وی گفت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خالصانه در تحقق منویات مقام معظم رهبری در محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف آسیب‌پذیر و محروم در سراسر کشور تلاش می‌کنند و با قدرت به راه خویش ادامه می‌دهند.

 نوری اضافه کرد: حضور دانشجویان در اردوهای جهادی زمینه مسئولیت‌پذیری را بین نسل جوان تقویت می‌کند، نتیجه اردوهای جهادی، تربیت و کادر سازی نیروی همطراز انقلاب اسلامی است.

  وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات، افزود: با حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت  و حفظ نظم و اخلاق و رعایت حدود اسلامی و قانون‌مداری می‌توانیم عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم.

 مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: با قانون‌شکنی و بداخلاقی در انتخابات  تنها، دشمنان انقلاب امیدوار می‌شوند.

نوری با بیان اینکه نامزدهای ریاست جمهوری  باید به موضوع «استقلال ملی و عظمت و سربلندی ملت ایران» توجه ویژه‌ای داشته باشند، ادامه داد: نامزدهای ریاست جمهوری باید  به صورت شفاف اعلام کنند که در برابر هرگونه  زیاده خواهی آمریکا و توطئه  صهیونیست‌ها ایستادگی کرده و در برابر آنها کوتاه نمی‌آیند.

وی در پایان گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص،در نقشه و پازل دشمنان قسم خورده قرار نگیرند.

انتهای پیام/86004/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول