اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

رئیس هیات شنای سبزوار:

دوره آمادگی نجات غریق آقایان در سبزوار آغاز شد

رئیس هیات شنای سبزوار گفت: دوره آمادگی نجات غریق آفایان با حضور ۵۰ ناجی از شهرستان‌های جوین، بردسکن و کاشمر به میزبانی این شهرستان از روز گذشته آغاز شد و تا امروز ادامه دارد.

دوره آمادگی نجات غریق آقایان در سبزوار آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید محمد بیداد گفت: دوره آمادگی نجات غریق آفایان با حضور ۵۰ ناجی از شهرستان‌های جوین، بردسکن و کاشمر به میزبانی این شهرستان از روز گذشته آغاز شد و تا امروز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح آمادگی جسمی ناجیان غریق و آموزش حرکات جدید برگزار شده است اظهار داشت: ناجیان غریق باید از نظر بدنی و روحی آمادگی کامل داشته، در انجام اموری مانند تنفس مصنوعی و ماساژ قلب از دانش کافی بهره‌مند باشند.

رئیس هیات شنای سبزوار ادامه داد: با توجه به اینکه نجات فردی که در حال غرق است، برای ناجی خطراتی به دنبال دارد، ناجیان غریق باید از انواع گرفتنی‌ها و دفاع از حمله اطلاعات کافی داشته باشند.

بیداد اضافه کرد: برای افزایش مهارت نجات غریقان در عملیات احیا (سی.پی.آر) آموزش‌های احیای قلبی ریوی به غواصان و نجات غریقان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول