اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میرکاظمی:

دولت یازدهم بدهکارترین دولت به بانک مرکزی است/ تعطیلی 230 واحد صنفی در دولت یازدهم

وزیر اسبق نفت گفت: بیش از 50 درصد واحدهای صنعتی و 230 واحد صنفی در دولت یازدهم تعطیل شده و برخلاف صحبت‌های رئیس‌جمهور دولت یازدهم بدهکارترین دولت به بانک مرکزی است.

دولت یازدهم بدهکارترین دولت به بانک مرکزی است/ تعطیلی 230 واحد صنفی در دولت یازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مسعود میرکاظمی عصر امروز در همایش حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در جمع خواص و نخبگان اظهار کرد: امروز کشور در وضعیت و شرایط خاص اقتصادی قرار گرفته است و این در حالیست که کشور ما از لحاظ منابع انرژی و ذخایر نفت و گاز جزو اولین کشورهای جهان است و هم‌چنین در سایر بخش‌ها نیز دارای منابع بسیاری هستیم، اما از لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار نداریم.

وی با اشاره به اقدامات متعدد بیگانگان در براندازی نظام، عنوان کرد: از اوایل انقلاب‌اسلامی کشورهای استکباری با دسیسه‌های مختلف از جمله ترور و راه‌اندازی هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال براندازی نظام جمهوری‌اسلامی بوده است.

وزیر اسبق نفت، ادامه داد: اقتصاد کنونی اروپا و آمریکا وضعیت بهم‌ریخته‌ای دارد و سیاست‌های آن‌ها پاسخگوی نیازهای آنان نیست و این کشورها برای تأمین نیازهای خود دست به تسلط بر کشورهای نفت‌خیز مانند لیبی، یمن، عراق و ... می‌زنند تا بتوانند تسلط  خود را بر انرژی جهان حفظ کنند.

میرکاظمی با تاکید بر اینکه آمریکا از اوایل پیروزی انقلاب تمامی راه‌ها را در براندازی نظام‌ جمهوری اسلامی امتحان کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن سعی داشت با اعمال تحریم و فشار اقتصادی مردم را از انقلاب دلسرد کند که تاکنون موفق به انجام این کار نشده‌ است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا در سال 92 اعتراف کرد تحریم دیگر کارساز نیست اما متاسفانه آقایان دولتی در قالب یک حلقه ایرانی به نام نیویورک نسخه صهیونیستی را در برجام پیاده کردند که هزینه‌های سنگینی بابت آن پرداخت شد.

وزیر اسبق نفت با بیان جزئیات فتنه 88، تصریح کرد: دشمن چندین ماه قبل از انتخابات با برنامه‌ریزی در صدد براندازی نظام بود و در سال 88 کشور را تا لبه پرتگاه بردند و هزینه سنگینی را به نظام جمهوری اسلامی وارد کردند.

میرکاظمی با انتقاد از عملکرد دولت یازدهم، افزود: اوضاع اقتصادی ایران بسیار آشفته است درحالیکه دولتمردان سعی دارند که به مردم بگویند همه چیز خوب است و این موضوع را به مردم القا کنند که صندوق ذخیره ملی خالی است درصورتیکه هزینه‌های جاری دولت در این چهارسال با کل هزینه‌های جاری سایر دولت‌ها برابری می‌کند.

وی ادامه داد: در این دولت هزینه‌های عمرانی بسیار کاهش پیدا کرده است و دولتمردان در کمال پررویی پروژه‌های عمرانی دولت قبل را با تاخیر سه ساله افتتاح و به منتقدان برچسب بی‌سواد، بزدل و ... می‌زنند.

وزیر اسبق نفت با اشاره به وعده‌های محقق نشده دولت یازدهم، گفت: بیش از 50 درصد واحدهای صنعتی و 230 واحد صنفی در این دولت تعطیل شده است و برخلاف صحبت‌های رئیس‌جمهور در آزادی بیان یارانه بسیاری از مطبوعات منتقد دولت قطع شده است و دولت یازدهم بدهکارترین دولت به بانک مرکزی است.

میرکاظمی با تاکید بر عدم صداقت دولت یازدهم، افزود: دولت یازدهم بیش از مجموع بدهی‌های دولت‌های گذشته به بانک‌ها بدهی دارد و در مناظرات با سیاه‌نمایی و ارائه آمار نادرست در مهار تورم سعی در فریب افکار عمومی داشت.

وی با تشریح ویژگی‌های دولت لیبرال، تصریح کرد: دولت لیبرال دولتی است که چهار کشور استکباری را دنیا بداند. دولت یازدهم عزت را به پاسپورت ایرانی برنگرداند، فاصله طبقاتی افزایش پیدا در این دولت افزایش چشمگیری پیدا کرد.

این فعال سیاسی در پایان با اشاره به اینکه دولت هیچ  عملکرد قابل دفاعی ندارد، افزود: دولت در چندماه باقی مانده به انتخابات با اقدامات پوپولیستی مانند افزایش مستمری نیازمندان، واریز یارانه 5 میلیون نفری که طبق لایحه مجلس قطع شده بود، سهام عدالت و افزایش حقوق بازنشستگان سعی در جذب آرای مردم دارد و دولتی که ادعای اعتدال دارد به هیچ وجه اعتدال در رفتار این قشر دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول