اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

سردرگمی احزاب اصلاح‌طلب در البرز/ حمایت هزاران نفری مردم از رئیسی و شوک به مدعیان اصلاح‌طلبی/ اعتراف رسانه دولت به استقبال گسترده مردم البرز از رئیسی

استقبال گسترده مردم استان البرز از حجت‌الاسلام رئیسی از یک سو، رسانه دولت را وادار به اعتراف کرد و از سوی دیگر شوک بزرگی برای مدعیان اصلاح‌طلبی در این استان بود.

سردرگمی احزاب اصلاح‌طلب در البرز/ حمایت هزاران نفری مردم از رئیسی و شوک به مدعیان اصلاح‌طلبی/ اعتراف رسانه دولت به استقبال گسترده مردم البرز از رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ده‌ها هزار نفر از مردم استان البرز که اقشار مختلف مردمی از جمله هنرمندان، کارگران، کارمندان، اساتید دانشگاهی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دانش‌آموزان، طلاب و دانشجویان در آن دیده می‌شدند، با حضور در محل سخنرانی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مصلی کرج، بی‌سابقه‌ترین استقبال از یک نامزد انتخاباتی را رقم زده است.

پیش از آغاز سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی، ده‌ها گروه و کانال تلگرامی در فضای مجازی که از نامزدهای اصلاح‌طلب حمایت می‌کردند،‌ مدعی بودند که استان البرز استقبال کمی از نامزدهای غیر اصلاح‌طلب خواهد داشت.

اما حضور ده‌ها هزار حامی دولت کار و کرامت، شوک بزرگی به این گروه‌ها بود و با گذشت چند ساعت از اتمام مراسم هنوز هیچ واکنشی به این جمعیت انبوه نداشتند.

از سوی دیگر احزاب مدعی اصلاح‌طلبی و شورای مرکزی اصلاح‌طلبان استان البرز نیز سکوت را بهترین گزینه در مقابل حمایت ده‌ها هزار نفری مردم البرز از حجت‌الاسلام رئیسی می‌‌دانند.

همچنین طی روزهای اخیر، خبرگزاری جمهوری اسلامی که به عمد تلاش‌ها و استقبال‌های مردمی از راه‌اندازی و فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را نادیده گرفته بود و از پوشش اخبار این جبهه خودداری می‌کرد، مجبور به اعتراف شد.

خبرگزاری ایرنا که حمایت جدی از کاندیداتوری حسن روحانی دارد، امروز طی گزارشی با عنوان "استقبال گسترده هواداران از رئیسی در کرج" نوشته است: "حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مصلی امام خمینی (ره) کرج مورد استقبال هواداران خود قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، رئیسی ساعت 15.15 دقیقه عصر سه شنبه در تجمع گسترده حامیان و هوادارانش در مصلی امام خمینی (ره) کلانشهر کرج مرکز استان البرز حضور یافت و در حالی که شعارهایی در جانبداری از این نامزد انتخابات سر داده می شد، سخنرانی خود را آغاز کرد.

داخل مصلی امام خمینی (ره) کرج و محوطه بیرونی آن و برخی از خیابان های اطراف شاهد حضور گسترده هواداران رئیسی است.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه به طور همزمان برگزار می شود.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: بنده به عنوان طلبه‌ای که از سال ۵۹ به عنوان مدیر ۲۰ ساله در کرج فعالیت کردم، دو سال و نیم با اعتمادی که امام و لطفی که شهید بهشتی به من داشت فعالیت کردم و با همان تجربه می‌گویم می‌توان شغل ایجاد کرد.

رئیسی تصریح کرد: با آقای قالیباف قبلا درباره بحث تولید شغل صحبت نکردیم، اما هر دو اعتقاد داریم که می‌توان یک میلیون شغل در سال ایجاد کرد، اما آقایان می‌گویند، نمی‌شود. اگر فاصله طبقاتی بیشتر شده دولت نباید مسئولیت داشته باشد؟"

اعتراف اصلاح‌طلبان به استقبال کم‌نظیر مردم استان البرز از نامزد مورد حمایت جمنا، نشان می‌دهد که دیگر نمی‌توان چشم بر واقعیت بست و خواست عموم مردم را نادیده گرفت.

انتهای پیام/64001/ب/40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول