اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرکل ثبت‌احوال گلستان:

دستور صدور شناسنامه‌ المثنی صادر شد/ ادارات ثبت‌احوال از ابتدا تا پایان زمان اخذ رای فعال هستند

مدیرکل ثبت‌احوال گلستان گفت: تمامی افرادی که قبلا درخواست شناسنامه‌های المثنی به اداره ثبت‌احوال دادند دستور صدور شناسنامه‌های المثنی صادر شده است و در ادارات ثبت‌احوال موجود است.

دستور صدور شناسنامه‌ المثنی صادر شد/ ادارات ثبت‌احوال از ابتدا تا پایان زمان اخذ رای فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن وفایی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اگر شخصی شناسنامه خود را گم کرده و تاکنون اقدامی انجام نداده است امروز فرصت دارد تا به ادارات ثبت‌احوال مراجعه و درخواست خود را ثبت کند.

وی تصریح کرد: مهلت صدور اولین شناسنامه المثنی یک ماه است و اگر شخصی شناسنامه خود را گم کرده است و تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است امروز فرصت دارد با مراجعه به ادارات ثبت‌احوال درخواست خود را ثبت کند.

*افرادی که قبلا درخواست شناسنامه‌های المثنی به اداره ثبت‌احوال دادند دستور صدور شناسنامه‌های المثنی صادر شده است

مدیرکل ثبت‌احوال گلستان ابراز کرد: تمامی افرادی که قبلا درخواست شناسنامه‌های المثنی به اداره ثبت‌احوال دادند دستور صدور شناسنامه‌های المثنی صادر شده است و در ادارات ثبت‌احوال موجود است و متقاضیان می‌توانند به اداره ثبت‌احوال مراجعه و شناسنامه خود را دریافت کنند.

وفایی درخصوص عکسدار کردن شناسنامه اذعان کرد: ادارات ثبت‌احوال گلستان در روز پنج‌شنبه تا ساعت 16 عصر آماده خدمات‌دهی به شهوندان گلستانی است و در روز جمعه نیز از آغاز ساعات اخذ رای تا پایان زمان رای ریزی به شهروندان گلستانی خدمات‌دهی می‌کند.

وی تصریح کرد: در روز جمعه فقط شناسنامه‌هایی که قبلا صادر شده است و در ادارات ثبت احوال موجود است به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

* هنگام شرکت در انتخابات داشتن اصل شناسنامه الزامی است

مدیرکل ثبت‌احوال گلستان افزود: هنگام شرکت در انتخابات داشتن اصل شناسنامه الزامی است و به همراه داشتن شماره کارت ملی نیز کفایت می‌کند.

وفایی ابرازکرد: افرادی که کارت ملی‌شان مفقود شده است می‌توانند به صورت حضوری و یا تلفنی شماره کارت ملی خود را از طریق تماس با اداره ثبت‌احوال دریافت کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که دارای 18 سال تمام هستند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، گفت: تمام متولدینی که از تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه 1378 به قبل می‌توانند در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.

انتهای پیام/30/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول