اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

امام‌جمعه کاشمر:

وظیفه‌شناسی مردم در چهار دهه انقلاب ثابت‌شده است / حضور و مشارکت مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند

امام‌جمعه کاشمر با اشاره به این‌که حضور و وظیفه‌شناسی مردم در چهار دهه از عمر انقلاب ثابت‌شده است، گفت: حضور و مشارکت مردم درصحنه انتخابات و راهپیمایی‌ها دشمن را به عقب‌نشینی وادار می‌کند.

وظیفه‌شناسی مردم در چهار دهه انقلاب ثابت‌شده است / حضور و مشارکت مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی صبح امروز با حضور در شعبه شماره 11 مهدیه کاشمر پس انداختن رأی خود در صندوق در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است به‌طوری‌که رهبر معظم انقلاب بر این مهم تأکید داشتند که حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی و راهپیمایی‌ها منجر به عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

وی بابیان این‌که حضور و مشارکت مردم در این دوره از انتخابات همچون انتخابات گذشته کاملاً مشهود است، یادآور شد: ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی همواره موقعیت سنج و زمان‌سنج هستند و با درک صحیح و کامل از شرایط با حضور پرشورشان توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

امام‌جمعه کاشمر با اشاره به این‌که ملت ایران از رشد سیاسی بالایی برخوردار هستند، ابراز داشت: مردم ایران اسلامی با حضور فعال در عرصه‌های مختلف در نزدیک به چهار دهه پس از پیروزی انقلاب خودشان را ثابت کردند.

وی وظیفه‌شناسی، نظم و حضور در انتخابات، مشارکت و حضور فعال در عرصه‌های مختلف و حساس کشور را از روحیات و اخلاق مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات امروز مثال‌زدنی است و این اتفاق در سطح جهان کم‌نظیر است.

حجت‌الاسلام طباطبایی با تأکید بر این‌که پیام حضور مردم در انتخابات به دنیا این است که ملت ایران در مسیری که آغاز کردند ثابت‌قدم هستند، افزود: ما انقلاب کردیم و همواره حافظ و نگهدار آن نیز خواهیم بود و در این مسیر حامی نظام اسلامی، ولایت‌فقیه، ارزش‌های  دینی و اعتقادی نیز هستیم.

وی بابیان که ما یک امر مهم  و مهم‌تر داریم  و قرآن کریم از این امر مهم‌تر به عمل صالح تعبیر کرده است، ادامه داد: در شرایط کنونی هرکسی که می‌خواهد در نماز جمعه به‌عنوان یک امر مهم شرکت کند بایستی با حضور در انتخابات و انداختن رأی به صندوق امر مهم‌تر را انجام دهد و سپس در نماز جمعه به‌عنوان یک فریضه عبادی و سیاسی شرکت کند.

امام‌جمعه کاشمر با اشاره به این‌که جوانان مؤمن و انقلابی ایران به‌خوبی وقت‌شناس و زمان‌شناس هستند و اهمیت حضور در عرصه‌ها را می‌دانند، گفت: خوشبختانه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه راهپیمایی‌ها و انتخابات پرشور است چراکه این قشر آینده‌سازان کشور هستند و ضروری است که درصحنه‌ها حضوری چشمگیر و فعال داشته باشند.

انتهای پیام/70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول