اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس:

رسانه‌ها وعده‌های انتخاباتی را به حافظه بسپارند/ نحوه عملکرد مسؤولان سال بعد نقد شود

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امروز رسانه‌ها باید وعده‌های انتخاباتی را به حافظه بسپارند و نحوه عملکرد مسؤولان سال بعد نقد شود.

رسانه‌ها وعده‌های انتخاباتی را به حافظه بسپارند/ نحوه عملکرد مسؤولان سال بعد نقد شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، سیدحسن حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه حماسه‌آفرینی ملت ایران اسلامی برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت می‌شود، اظهار داشت: ملت ما پیروز عرصه‌ای به نام انتخابات هستند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، نعمتی برای ما محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: مردمی که در سرنوشتشان تأثیرگذار هستند، همیشه قدردان این انقلاب خواهند بود.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: امیدواریم رئیس‌ دولت دوازدهم بتواند به وعده‌های خود در راستای خدمتگزاری به مردم جامه عمل بپوشاند.

وی گفت: امروز بر رسانه‌ها فرض است که وعده‌های انتخاباتی مسؤولانمان را در حافظه بسپارند تا سال آینده این وعده‌ها را بررسی کنند و نحوه عملکرد مسؤولان را طی یک سال به‌نقد بگذارند تا مردم بدانند این مسؤولان تا چه اندازه به وعده‌هایشان عمل کرده‌اند.

حسینی‌شاهرودی بیان داشت: ما مردمی شجاع، مبارز، همیشه در صحنه، خستگی‌ناپذیر و مستقل هستیم که به خودمان اتکا داریم و مسؤولانمان نیز باید نگاهشان به درون باشد تا از توانمندی‌هایمان مانند ظرفیت نیروی کار جوان استفاده کنیم.

وی افزود: امروز خدمتگزاران باید قدردان ولی‌نعمت‌هایشان باشند که با حضورشان در پای صندوق‌های رأی به آن‌ها اعتماد می‌کنند؛ همچنین باید گفت در تاریخ انقلاب به‌صورت میانگین هر دو سال یک انتخابات برگزار شده و این نعمت و برکتی بزرگ است که باید قدردان آن باشیم و در حفظ آرمان‌های انقلاب که همه‌ چیز را به ما داد، حتی حق مشارکت در سرنوشت را به ما بازگرداند، بکوشیم.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول