اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

همزمان با ماه نزول قرآن

برنامه «درس­هایی از قرآن» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، ويژه برنامه «درس‌هایی از قرآن» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی؛ رئیس ستاد اقامه نماز کشور در حرم مطهر رضوی برگزار می ­شود.

برنامه «درس­هایی از قرآن» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با بیان این خبر اظهار داشت: برنامه «درس‌هایی از قرآن» برای هفتمین سال متوالی در این ایام بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 22 در صحن جامع رضوی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه عموم زائران و مجاوران می‌توانند در این برنامه شرکت کنند، اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی است و معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی این آستان مقدس سعی کرده برنامه­های تبلیغی و مذهبی خود را با محوریت قرآن برگزار کند.

به گفته معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یکی از برنامه‌های باشکوه حرم مطهر رضوی سلسله جلسات تفسیر قرآن حجت الاسلام والمسلمین قرائتی است که این مفسر قرآن، با بیان شیوای خود به تفسیر موضوعی قرآن مجید خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول