اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس:

احکام AFC تنها به سود کشورهای حاشیه خلیج ‌فارس صادر می‌شود

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احکام کنفدراسیون فوتبال آسیا جانب‌دارانه بوده و تنها به سود کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌شود.

احکام AFC تنها به سود کشورهای حاشیه خلیج ‌فارس صادر می‌شود

علی باغمیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه سال‌ها است به دلایل مختلف از جمله عدم حضور ایران درهیأت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، حقوق فوتبال کشورمان پایمال می‌شود.

وی افزود: در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا AFC حکم به عدم میزبانی ایران در مقابل تیم‌های عربستانی را صادر کرد و سپس اجازه نداد باشگاه‌های ایرانی در کشورهایی چون ازبکستان از تیم‌های این کشور میزبانی کنند.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: پس از آن نیز ناگهان و طی یک حکم غیرمعمول و غیر منطقی در آسیا، پرسپولیس از حضور تماشاگرانش برابر لخویا نماینده قطر محروم شد.

باغمیشه گفت: زمانی که به احکام کنفدراسیون فوتبال آسیا توجه می‌کنیم، در می‌ِیابیم که این تشکل تنها به سود کشورهای حاشیه خلیج فارس حکم صادر می‌کند.

وی بیان داشت: در چنین شرایطی باید بازیکنان ایرانی در مقابل تیم‌های آسیایی تمام توان خود را در میدان به نمایش بگذارند و اجازه ندهند که بیش از این حق فوتبال ایران در آسیا پایمال شود.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه سخنان خود با اشاره به دیدار این هفته پرسپولیس ایران و لخویا قطر گفت: لخویا از نفوذ بسیار زیاد قطری‌ها در AFC سود می‌برد و به طور فقط از هیچ حیله‌ای برای شکست نماینده ایران دریغ نخواهد کرد.

باغمیشه در پایان اظهار داشت: امیدوارم شاگردان برانکو در روز سه‌شنبه با غیرت ایرانی به مصاف حریف خود رفته و با کسب پیروزی زمین را ترک کنند.

انتهای پیام/64001/ب/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول