اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

نامزد منتخب مجلس در حوزه انتخابیه اهر و هریس :

عمران و آبادانی اهر و هریس اولویت برنامه‌هایم خواهد بود

نامزد منتخب مجلس در حوزه انتخابیه اهر و هریس پیگیری مسائل و مشکلات منطقه ارسباران و آبادانی شهرستان‌های اهر و هریس را اولویت کاری خود عنوان کرد.

عمران و آبادانی اهر و هریس اولویت برنامه‌هایم خواهد بود

بیت الله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر  اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم و پیگیری مطالبات منطقه‌ای در جهت پیشرفت و توسعه، اولویت همه ما بوده و امیدواریم با مشارکت مردم و مسؤولان بتوانیم خدمتگزاری شایسته برای مردم باشیم.

وی حضور مثال زدنی مردم پای صندوق‌های رأی را نشان از وفاداری مردم به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و حضور پرشور مردم با مشارکت بالا در سه انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در حوزه انتخابیه اهر و هریس نشان از بلوغ سیاسی، اجتماعی مردم عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود منتخبان ملت در جهت تحقق خواسته‌های آنها گام‌های اساسی بردارند.

نامزد منتخب مجلس در حوزه انتخابیه اهر و هریس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تأکید کرد بیکاری و فقدان اشتغال از مشکلات مهم این حوزه می‌باشد که امیدواریم با همت مضاعف و همراهی و همکاری مردم و مسؤولان و جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌هایی که شهرستان‌های منطقه قابلیت لازم را دارند بخصوص بخش کشاورزی، معدن، گردشگری و خدمات عمومی بتوان گام‌های عملی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه برداریم.

وی موفقیت اهداف و برنامه‌های نماینده را در گرو همراهی و همکاری مردم و مسؤولان برشمرد و اظهار امیدواری کرد، با توجه به ظرفیت‌های ‌ویژه اهر و هریس بتوان منطقه را در زمینه‌های مختلف با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران شکوفا کرد.

عبدالهی از اعتماد مردم شریف شهرستان‌های اهر و هریس قدردانی کرد.

انتهای پیام/20/60003/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول