اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مراغه:

سند 2030 در تضاد با فرهنگ ایرانی اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با بیان اینکه سند 2030 در تضاد با فرهنگ ایرانی اسلامی است، گفت: برخی‌ها وقاحت را به جایی رسانده‌اند که باید رهبر فرزانه انقلاب مستقیم از امضای مخفیانه این سند پرده بردارند و به شدت از آن انتقاد می‌کنند.

سند 2030 در تضاد با فرهنگ ایرانی اسلامی است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، سرهنگ رضا سامی ظهر امروز در جمع مردم مراغه در مسجد جامع این شهر اظهار  داشت: دشمنی که به خوبی درک کرده با قدرت سخت نمی‌تواند به جمهوری اسلامی ضربه بزند و در تلاش است با نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز ماهیت انقلاب اسلامی را تغییر دهد.

فرمانده سپاه مراغه یادآور شد: درجنگ نرم دشمن درصدد نفوذ فرهنگی و حذف خاطرات دفاع مقدس از کتاب‌های درسی و جایگزینی اسناد 2030 به‌جای فرهنگ دفاع مقدس است.

وی گفت: برخی‌ها وقاحت را به جایی رسانده‌اند که خود رهبر فرزانه انقلاب مستقیم از امضای مخفیانه این سند پرده بر می‌دارند و به شدت از آن انتقاد می‌کنند.

سامی افزود : هدف بعدی دشمن دوقطبی کردن کشور است و هرکس در داخل به این هدف دشمن خواسته یا ناخواسته دامن بزند مزدور دشمن است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه آحاد مردم است، افزود: متأسفانه به بهانه جشن پیروزی برخی ناهنجاری‌ها در کشور اتفاق افتاد و برخی‌ها اقدام به رقص و پاکوبی کردند؛ چه کسی باید به این‌ها تذکر بدهد، آزادی یعنی قاطی شدن محرم و نامحرم آن هم به این شکل شرم‌آورانه؟ جدای از نیروهای نظامی و امنیتی، خود مردم نباید اجازه دهند که به خون شهدا اهانت شود.

فرمانده سپاه مراغه افزود: عملیات بیت المقدس بزرگترین عملیات دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان توانستند با طرح‌ریزی‌های استراتژیک خرمشهر را از  چنگال رژیم بعثی در بیاورند.

سامی ادامه داد: در این عملیات سرنوشت‌ساز هم ارتش و هم سپاه با کنترل و فرماندهی قرارگاه کربلا و با هدف آزادسازی خرمشهر بیشترین پیروزی را به دست آورد.

انتهای پیام/ج/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول