اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان:

مردم برای مقابله با تب کنگو، از مراکز مجاز خرید کنند/ نظارت بر فروشندگان گوشت ادامه دارد

رئیس اتاق انصاف استان اصفهان در رابطه با شیوع تب کریمه کنگو در استان اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان برای رعایت موارد بهداشتی و با توجه به خطر شیوع تب کریمه کنگو باید از واحدهای صنفی پروانه‌دار و معتبر گوشت خریداری کنند.

مردم برای مقابله با تب کنگو، از مراکز مجاز خرید کنند/ نظارت بر فروشندگان گوشت ادامه دارد

رسول جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با شیوع تب کریمه کنگو در استان اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان برای رعایت موارد بهداشتی و با توجه به خطر شیوع تب کریمه کنگو باید از واحدهای صنفی پروانه‌دار و معتبر گوشت خریداری کنند.

وی در ادامه افزود: شرایط بهداشتی ذبح دام، گذراندن شرایط پیش سرد، اخذ تائیدیه‌های بهداشتی از دامپزشکی و سایر شرایط تعریف‌ شده از سوی مراجع ذی‌صلاح باید برای فروش یک گوشت سالم طی شود.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با بیان اینکه واحدهای صنفی پروانه‌دار از اتحادیه گوشت قرمز اصفهان ملزم به رعایت تمام موارد بهداشتی هستند، گفت: علاوه بر رعایت موارد بهداشتی از تمام واحدهای صنفی بازدیدهای منظم و سرزده توسط ادارات بهداشت و دامپزشکی و سایر مراجع ذی‌صلاح به عمل می‌آید.

جهانگیری بیان کرد: جلسات هماهنگی برای جلوگیری از شیوع این بیماری با اتحادیه و دیگر دستگاه‌ها در حال برگزاری است.

وی نسبت به خرید گوشت از واحدهای بدون پروانه کسب هشدار داد و عنوان کرد: در اصفهان حدود 900 واحد صنفی پروانه‌دار فعالیت می‌کنند و نظارت‌های لازم برای حفظ سلامت شهروندان در این ایام تشدید خواهد شد.

تب خونریزی دهنده کریمه کنگو (به انگلیسی (CCHF)) یک بیماری حاد تب‌دار و خونریزی دهنده است که از طریق گزش کنه و یا تماس با خون یا ترشحات یا لاشه دام و انسان آلوده منتقل می‌شود.

انتهای پیام/63062/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول