اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

رئيس بنياد شهید و امور ایثارگران اراك:

ديدار نسل جوان از آثار شهدا مهم‌ترین ركن حفظ آرمان‌های انقلاب است

رئيس بنياد شهید و امور ایثارگران اراك گفت: بازديد نسل جوان از آثار ارزشمند شهداي دوران دفاع مقدس را موجب حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامي دانست.

ديدار نسل جوان از آثار شهدا مهم‌ترین ركن حفظ آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مرتضی انصاری فر صبح امروز ضمن ارزشمند بودن آثار شهدا اظهار کرد: در راستای حفظ ارزش‌های بزرگ‌مردان تاریخ کم‌ترین کار جمع‌آوری آثار شهدا و حفظ و صیانت از آن و سپردن به نسل‌های آینده است.

وی تصریح کرد: بازدید از آثار گران‌بهای شهدای هشت سال دفاع مقدس را عاملی مؤثر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کنونی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک اظهار کرد: در این مکان مقدس، زندگینامه شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌صورت مکتوب و در قالب بروشور برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی شهدا به بازدیدکنندگان ارایه می‌شود.

انصاری فر افزود: پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و موفقیت دانشمندان جوان کشورمان در حوزه‌های مختلف در کنار استقلال سیاسی گوشه‌ای از دستاوردهای بی‌شمار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تأکید کرد: حضور قشر جوان در این مکان مقدس تجدید بیعت با شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدیدعهد و پیمان با پدران آسمانی خود و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک ادامه داد: شهدا نماد ازخودگذشتگی در جامعه هستند و در پایبندی به دین و اسلام تا تقدیم جانشان جلو رفتند، دست از زندگی مادی برداشتند و معرفت الهی و قرب حق‌تعالی را انتخاب کردند.

انتهای پیام/3371

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول