اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

سرپرست هیأت دوچرخه‌سواری چهارمحال بختیاری خبر داد:

چهارمحال و بختیاری میزبان رقابت‌های دوچرخه سواری لیگ‌برتر کوهستان و جاده کشور

سرپرست هیأت دوچرخه‌سواری چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسب میزبانی رقابت‌های قهرمانی و لیگ برتر در سال‌جاری گفت: در کنار گسترش فرهنگ ورزش همگانی در بخش دوچرخه سواری با عنوان سه شنبه‌های بدون خودرو با برگزاری ورزش قهرمانی زمینه جذب علاقمندان به این رشته فراهم خواهد شد.

چهارمحال و بختیاری میزبان رقابت‌های  دوچرخه سواری لیگ‌برتر کوهستان و جاده کشور

علیرضا احمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به کسب میزبانی رقابت‌های قهرمانی و لیگ برتر در بخش کوهستان و هم‌چنین لیگ برتر جاده آقایان در ماه های تیر و مرداد سال‌جاری اظهار کرد: در کنار گسترش فرهنگ ورزش همگانی در بخش دوچرخه سواری با عنوان سه شنبه‌های بدون خودرو با برگزاری ورزش قهرمانی زمینه جذب علاقمندان به این رشته فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به سابقه درخشش و حضور قهرمانان دوچرخه سواری در رده‌های سنی تیم‌های ملی و کسب عناوین مختلف جهانی و آسیایی این رشته و هم‌چنین افول چند ساله این رشته در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در صدد هستیم تا فعالیت‌های ورزش همگانی و سپس قهرمانی رشته دوچرخه سواری را در استان افزایش دهیم و دوچرخه‌سواری  را در کشور به جایگاه حقیقی خود برگردانیم.

سرپرست هیأت دوچرخه‌سواری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در پی کسب جایگاه دوچرخه‌سواری و ارتقای این رشته ورزشی استان در کشور هستیم افزود: فعالیت‌های هیأت دوچرخه‌سواری استان در سال جاری با جدیت آغاز شده است و امیدواریم با هماهنگی‌های بسیار خوب با اداره کل ورزش و جوانان استان و حمایت‌های مدیرکل، معاونان و کارشناسان ورزش قهرمانی در کنار حمایت‌های فدراسیون از این رشته در استان،  شاهد ظهور روزهای خوب دوچرخه سواری باشیم.

احمدی در پایان گفت: برنامه‌های استعدادیابی در کنار سایر فعالیت‌های ورزشی هیأت جهت گسترش دامنه ورزشکاران سازمان‌یافته اجرا می‌شود و هم‌چنین باید از پتانسیل‌های بالای ورزشکاران استان در این رشته استفاده کرد.

انهای پیام/68026/م2

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول