اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی کوهرنگ خبر داد

تهیه 98 دستگاه آبگرمکن گازی جهت استفاده مددجویان مناطق محروم

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهرنگ گفت: 98 دستگاه آبگرمکن گازی جهت استفاده مددجویان مناطق محروم این شهرستان تهیه شده است.

تهیه 98 دستگاه آبگرمکن گازی جهت استفاده مددجویان مناطق محروم

تقی غیبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه رسالت مهم کمیته امداد امام خمینی رفع نیازهای مردم محروم و نیازمند است، اظهار کرد: در این راستا 98 دستگاه آبگرمکن‌گازی جهت استفاده مددجویان مناطق محروم این شهرستان تهیه شده است تا بین مددجویان تحت حمایت در روستاهای بخش مرکزی کوهرنگ توزیع شود. 

وی افزود: قیمت هر یک عدد آبگرمکن 400 هزار تومان است،که برای تهیه 94 آبگرمکن مورد نیاز 37 میلیون و 600 هزار تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 888 خانوار در مناطق محروم این شهرستان تحت پوشش حمایت‌های مختلف این نهاد قرار دارند.

غیبی با اشاره به ضریب میزان محرومیت در مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ عنوان کرد: ضریب محرومیت در دوآب صمصامی 8، دهستان موگویی 9 ، دشت‌زری 6 و در مابقی مناطق محروم در بخش مرکزی 7 است.

انتهای پیام/68021/م1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول