اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

مسؤول اتحادیه قنادان قزوین:

عرضه بامیه و زولبیا به نرخ 10 هزار تومان/ قیمت‌ها تا پایان ماه مبارک ثابت است

مسؤول اتحادیه قنادان استان قزوین گفت: قیمت زولبیا و بامیه در بازار با قیمت 10 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود که این قیمت در سال گذشته برابر 9 هزار تومان بوده است.

عرضه بامیه و زولبیا به نرخ 10 هزار تومان/ قیمت‌ها تا پایان ماه مبارک ثابت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با آغاز ماه مبارک رمضان مصرف شیرینی‌جات از جمله زولبیا و بامیه در بین روزه‌داران افزایش می‌یابد و به جرأت می‌توان گفت یکی از مواد غذایی چیده شده در سفره‌های ایرانی این دو مواد غذایی یاد شده در وعده افطاری است.

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و روزه‌داری، بهانه‌ای برای مصرف زولبیا و بامیه در بین ایرانیان بوده و بدون شک زولبیا و بامیه ایرانی شناخته شده است که این مواد غذایی شیرین تعرفه‌های مختلفی را در ماه رمضان‌های سال به خود اختصاص می‌دهد.

نصرالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن ارائه گزارشی از نرخ شیرینی (زولبیا و بامیه) اظهار داشت: تعرفه این مواد غذایی نسبت به ماه رمضان سال گذشته تغییر کرده و با افزایش قیمت همراه بوده است.

وی افزود: قیمت زولبیا و بامیه در بازار با قیمت 10 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود که این قیمت در سال گذشته برابر 9 هزار تومان بوده است.

مسؤول اتحادیه قنادان استان قزوین ادامه داد: زولبیا و بامیه مورد نیاز مشتریان در واحدهای صنفی از جمله 400 واحد صنفی توزیع می‌شود و استقبال از خرید نسبتاً مناسب و قابل قبول است.

حیدری با بیان اینکه زولبیا و بامیه تا پایان ماه مبارک افزایش قیمت ندارد، عنوان کرد: عرضه این مواد با قیمت ثابت (10 هزار تومان) صورت می‌‌گیرد.

انتهای پیام/77018/ 20/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول