اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان دارالقرآن کشور

همایش فعالان قرآنی در علی‌آبادکتول برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری همایش فعالان قرآنی در شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد و گفت: این همایش فردا با حضور رئیس سازمان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.

همایش فعالان قرآنی در علی‌آبادکتول برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله ولی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: همایش فعالان قرآنی فردا 21 خردادماه جاری با حضور «مهدی قره‌شیخلو» رئیس سازمان دارالقرآن قرآن کشور در شهرستان علی‌آبادکتول برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه ساله همایش فعالان قرآنی به صورت متمرکز در استان گلستان برگزار می‌شود و امسال این همایش در شهرستان علی‌آبادکتول برگزار خواهد شد.

* فعالان قرآنی نقش بسیار مهمی در ترویج فعالیت‌های قرآنی دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه فعالان قرآنی نقش بسیار مهمی در ترویج فعالیت‌های قرآنی دارند، ابراز کرد: برگزاری همایش فعالان قرآنی در استان گلستان در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی بسیار حائز اهمیت است.

ولی‌نژاد افزود: همایش فعالان قرآنی با حضور قاریان قرآن کریم و مهمانان ارزنده از جمله «مهدی قره‌شیخلو» رئیس سازمان دارالقرآن کشور در این همایش حضور خواهد داشت و همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی در همایش فعالان قرآنی سخنرانی خواهد کرد.

وی هدف از برگزاری همایش فعالان فرهنگی در شهرستان علی‌آبادکتول را تجمع بزرگ فعالان قرآنی در ماه مبارک رمضان برشمرد و خاطرنشان کرد: فردا همایش فعالان قرآنی همزمان با ولادت امام مجتبی(ع) و با یک روز تاخیر در شهرستان علی‌آبادکتول برگزار خواهد شد.

* در ماه پرفضیلت رمضان نباید از تفسیر قرآن کریم نیز غافل شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه فعالیت قرآنی بسیار گسترده‌ای در سطح استان گلستان در حال برگزاری است، ابراز کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و جلسات قرآنی باعث شده است تا حال و هوای قرآنی خوبی در گلستان حاکم شود.

ولی‌نژاد تفسیر قرآن کریم را بسیار مهم تلقی کرد و یادآور شد: تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان بسیار خوب است ولی در این ماه پرفضیلت نباید از تفسیر قرآن کریم نیز غافل شد.

وی از حضور دو مفسر از حوزه علمیه قم به استان گلستان خبر داد و گفت: علاوه بر اینکه بزرگان و علما استان گلستان به موضوع تفسیر می‌پردازند از دو مفسر قرآن کریم در حوزه علمیه قم دعوت کردیم که به گلستان آمدند تا شاهد توسعه و ترویج دوره تفسیری قرآن کریم در استان گلستان باشیم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول