اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

همزمان با شب نوزدهم ماه رمضان؛

محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در ورامین برپا شد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ورامین گفت: همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور حمید رضا احمدی وفا قاری بین المللی قرآن کریم در مسجد مهدیه منطقه کارخانه قند ورامین برگزار شد.

محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در ورامین برپا شد

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین،  اظهار کرد: با عنایت به فرا رسیدن اولین شب از لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) و با تاکید علی حیدریان شهردار ورامین، محفل انس با قرآن کریم با هدف نشر فرهنگ قرآنی با حضور مسؤولان و مردم قرآن دوست و ولایت‌مدار ورامین برگزار شد.

وی افزود: در این محفل قرآنی، حمید رضا احمدی وفا قاری بین المللی قرآن کریم در جمع عاشقان قرآن و عترت(ع) به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت که مورد استقبال گسترده مردم حاضر در مسجد گردید.

عباسی ادامه داد: در این مراسم همچنین حاضران و قرآن دوستان منطقه، میهمان سفره ضیافت افطاری بودند که از سوی شهرداری ورامین ترتیب داده شده بود.

وی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات سال‌های اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار برگزاری محافل قرآنی و اهمیت دادن ویژه به نشر فرهنگ قرآنی، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین در طول سال اقدام به برگزاری محافل متعدد قرآنی و حمایت از برنامه‌های آموزش کلام الله مجید در منطقه می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول