اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

معاون فرماندار تنگستان:

دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد در جهت تحقق منشور حقوق شهروندی تلاش کنند

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد باید با همکاری همدیگر در جهت فرهنگ‌سازی و تحقق منشور حقوق شهروندی که به دنبال کرامت انسانی است، تلاش کنند.

دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد در جهت تحقق منشور حقوق شهروندی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد دشتی ظهر امروز در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان تنگستان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد باید با همکاری همدیگر در جهت فرهنگ‌سازی و تحقق منشور حقوق شهروندی که به دنبال کرامت انسانی است، تلاش کنند.

وی افزود: اجرایی‌کردن منشور حقوق شهروندی در سطح کشور و شهرستان تنگستان ضروری است و نباید نگرش ما  به این موضوع سلیقه‌ای و یا سیاسی باشد و تا چنین نگاهی حاکم باشد این منشور قابل اجرا نبوده و کماکان بر روی کاغذ است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری  تنگستان تصریح کرد: با توجه به این که تدوین حقوق شهروندی یکی از شعارهای محوری دولت تدبیر و امید است، به منظور  اجرایی کردن  آن کارگروه حقوق شهروندی در سطح استان بوشهر و شهرستان تنگستان فعال شده و باید به منشور گفتمان ملی  تبدیل گردد .

دشتی ادامه داد: برنامه‌ریزی و غنی‌سازی اوقات فراغت  در شهرستان تنگستان باید از موازی‌کاری  در برگزاری کلاس‌های   اوقات فراغت پرهیز شود.

وی با اشاره به این که نباید در بحث برگزاری دوره‌های آموزشی فقط به مقوله درآمدزایی توجه شود ، گفت: با توجه به نارضایتی برخی از دستگاه‌های متولی از عدم استقبال دانش‌آموزان،  ضروری است ابتدا نسبت به نیازسنجی منطقه‌ای اعم از فضای شهر و روستایی شهرستان اقدام و سپس  با تشکیل دوره‌ها و کلاس‌هایی که انگیزه و رغبت در سطح کودکان، نوجوانان و جوانان  ایجاد می‌کند نهایت بهره‌مندی از این طرح اعمال کرد.

انتهای پیام/30/ 3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول