اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

دبیر اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

عمده واردات استان زنجان، خاک روی است

دبیر اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه عمده وادرات تجاری واحدهای مختلف به استان زنجان، خاک روی است، گفت: این محصول عمدتا از کشور ترکیه به استان زنجان وارد می‌شود.

عمده واردات استان زنجان، خاک روی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی رنگ‌رونا بعد از ظهر امروز در جلسه کار گروه توسعه صادرات استان، اظهار کرد: بخشی از واردات محصولات به استان زنجان بلافاصله پس از انجام عملیات چون شمش روی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده واردات تجاری واحدهای مختلف به استان زنجان شامل خاک روی است، اضافه کرد: این محصول عمدتا از کشور ترکیه وارد می‌شود.

دبیر اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با اداره کل گمرک استان زنجان در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: در این جلسات موضوعاتی چون تسهیل صادرات و همچنین ورود موقت برخی کالاها مورد بحث و تبادل و نظر قرار گرفته است.

رنگ‌رونا با تاکید بر اینکه موارد مختلف برای صادرات برخی کالاها از مبدا گمرک زنجان وجود دارد، ابراز کرد: عمده دلیل اصلی این مهم بالا بودن هزینه‌های صادراتی برای صادرکننده است.

وی با ابراز امیدواری برای تسهیل برخی امور برای تجار و بازرگانان در گمرک، گفت: صادرکننده در استرداد ارزش افزوده مشکل دارد و در حال حاضر من به عنوان یک صادرکننده در این رابطه طلب میلیاردی دارم.

دبیر اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با تاکید بر اینکه مشکل در روند رسیدگی و استرداد ارزش افزوده است، خاطرنشان کرد:80 صادرکننده در استان زنجان فعالیت دارند که از این بین 25 واحد صادراتی درگیر این مشکلات هستند.

انتهای پیام/73016/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول