اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد

شناسایی 25 نقطه و معبر حادثه‌خیز در تبریز/ ساماندهی نقاط حادثه خیز تبریز فصلی مشترک در تعامل راهور و شهرداری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از شناسایی و ساماندهی معابر حادثه خیز سطح شهر خبر داد.

شناسایی 25 نقطه و معبر حادثه‌خیز در تبریز/  ساماندهی نقاط حادثه خیز تبریز فصلی مشترک در تعامل راهور و شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی یوسفی اظهار کرد: کارشناسان این معاونت  با همکاری کارشناسان فرماندهی راهور شهرستان تبریز با بررسی آمار مربوط به تصادفات روی داده در سطح شهر، معابر و نقاطی را که بیشترین تصادفات در آنجا اتفاق افتاده را شناسایی کرده‌اند.

وی ادامه داد: براساس این آمار بیش از 25 نقطه و معبر از سطح شهر که در سال گذشته بیشترین تصادفات در آنجا اتفاق افتاده، شناسایی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک در خصوص اقدامات انجام شده برای ساماندهی این معابر گفت: پس از شناسایی نقاط حادثه‌خیز، طی مطالعاتی کارشناسان این معاونت به بررسی علل تصادفات روی داده در این معابر پرداخته و براساس این مطالعات راهکارهایی جهت کاهش تصادفات برای این معابر پیشنهاد داده شده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای با حضور سازمان‌ها و معاونت‌های مرتبط شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی، بهترین گزینه‌ها جهت عملیاتی کردن و سازماندهی معابر حادثه‌خیز انتخاب شده است که به زودی در این خصوص اقدام خواهد شد.

وی همچنین گفت: با بررسی علل و عوامل موثر در تصادفات  مشخص شده که نقش عامل انسانی در بروز تصادفات خیلی بیشتر از سایر عوامل بوده؛ از این رو این موضوع لزوم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت فرهنگ رانندگی را از سوی شهروندان می‌رساند.

انتهای پیام/60002 /م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول