اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم بندر ماهشهر در مجلس:

کار را تا نابودی کامل داعش دنبال می‌کنیم/ حمله موشکی تنها یک اخطار بود

نماینده سابق مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله موشکی به مواضع داعش تنها یک اخطار بود، گفت: کار را تا نابودی کامل داعش دنبال خواهیم کرد.

کار را تا نابودی کامل داعش دنبال می‌کنیم/ حمله موشکی تنها یک اخطار بود

حبیب آقاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در کشور سوریه اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به چنان توانمندی رسیده که اگر دشمن به ویژه آمریکا بخواهد کوچک‌ترین حرکتی انجام دهد با چنان برخوردی مواجه می‌شود که برای همیشه از کرده خود پشیمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از قدرت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: دنیا باید بداند که نمی‌تواند همان‌گونه که با دیگر کشورها برخورد می‌کند با ایران اسلامی برخورد و رفتار کند.

این سردار عالی‌رتبه ستاد کل نیروهای مسلح به حمله موشکی سپاه به مقر داعش در دیرالزور سوریه اشاره کرد و گفت: این شلیک موشک‌ها پیام خاصی برای دشمنان داشت و به خوبی مشاهده کردند که قدرت جمهوری اسلامی چگونه است.

آقاجری خاطرنشان کرد: دنیا به خوبی دید که ایران اسلامی از خاک خود فرسنگ‌ها آن طرف‌تر را مورد اصابت موشک‌هایش قرار داد، این توانمندی بسیار بالایی است و دشمنان ما و آنهایی که کار نظامی کرده‌اند به خوبی به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به توانمندی رسیده که هم در خشکی، هم در هوا و هم در دریا از قدرت نظامی بسیار بالایی برخوردار است و اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کند با پاسخ قاطعانه‌ای مواجه و از کرده خود برای همیشه پشیمان خواهد شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس نهم تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی همه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب تا پای جان مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.

آقاجری متذکر شد: همگان شاهد هستند که در شرق کشور سپاه پاسداران و نیروی مرزبانی چگونه جلوی دشمن و تروریست‌ها ایستاده‌اند و مجموعه نیروی زمینی سپاه نیز در جنوب شرق و شرق کشور تروریست‌ها را چگونه تار و مار کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در کرمانشاه و کردستان نیز همه دیدند که به چه شکلی با موشک‌های سپاه مقر فرماندهی و پشتیبانی داعشی‌ها در دیرالزور سوریه مورد هدف واقع شد.

این سردار عالی‌رتبه ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه داعشی‌ها تا لحظه اصابت موشک‌ها متوجه حمله نشدند و فرصت هیچ‌گونه کاری پیدا نکردند، گفت: دشمن اطمینان داشته باشد این تنها یک اخطار بود و قطعاً سیلی محکم‌تری خواهد خورد.

آقاجری تصریح کرد: در مبارزه با داعش و دیگر دشمنان طبق برنامه‌ای که داریم تا نابودی کامل آنها کار را دنبال خواهیم کرد و در صورت نیاز حرکات بعدی نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: به برکت خون شهدا و توان موشکی ایران است که سایه جنگ از سر کشور برداشته شده است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول