اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران

روحانی درباره فیش‌های نجومی توضیح دهد/ رای را از مردم قاپیدن

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مناظره‌های ریاست جمهوری تخلفاتی مطرح شد که پس از انتخابات از یادها رفت و مردم می‌خواهند آقای روحانی در باره فیش‌های نجومی توضیح دهد.

روحانی درباره فیش‌های نجومی توضیح دهد/ رای را از مردم قاپیدن

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، عباس جدیدی در تذکرات پیش از دستور سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما نمایندگان و مدافعان مردم هستیم. هرگونه بی‌دقتی که موجب تضییع حقوق مردم شود، حق‌الناس است.

وی افزود: اصل حسابرسی‌ها بر اساس انتخاب دقیق، کامل و تخصصی ذی‌حساب‌ها است. بر اساس مصوبه 18 خرداد سال 86 ذی‌حسابان باید دارای تخصص‌های لازم باشند و در این مصوبه صراحتاً گفته است که کارشناسی ارشد در رشته‌های اقتصادی و مالی باید ذی‌حسابان داشته باشند نه اداری.

جدیدی افزود: بنده نامه‌ای را به عیسی فرهادی فرماندار تهران نوشتم که این مصوبه را لغو کند و در انتخاب ذی‌حسابان بررسی دقیق‌تری انجام شود.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران به مناظرات تلویزیونی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: روحانی و قالیباف از سرمایه‌های نظام هستند. در مناظره‌ها ما شاهد عملکرد و ارائه برنامه‌ها نبودیم و چیزی جز شعر و مغالطه در مناظره‌ها مطرح نشد.

جدیدی افزود: در مناظره‌ها افکار 70 میلیون نفر را تشویش کرده و انواع اتهامات را به هم زدند و پس از انتخابات نیز رئیس‌جمهور می‌گویند شور و شعف انتخاباتی تمام شد و باید رفاقت داشته باشیم. حالا که رأی را از مردم قاپیدند، همه چیز تمام شد، به همین راحتی.

وی ادامه داد: به‌راحتی جلوی ملت ایران همدیگر را متهم کردند ولی بعد از آن هیچ کس تخلفات مطرح‌شده را بررسی نکرد.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: سرانجام فیش‌های نجومی چه شد؟ آقای روحانی توضیح دهد.

وی بیان داشت: 2 هزار میلیارد تومان بذل و بخشش املاک نجومی در شهرداری اتفاق افتاد و ما شاهد گزارش هاشمی  تشکری معاونت منابع انسانی شهرداری برای استخدام تعدادی در شهرداری بودیم ولی در مورد املاک نجومی گزارش جامعی در صحن ارائه نشد و تکلیف را روشن نکردند.

وی اظهار داشت: سه هفته است از اداره املاک لیست املاکی که از سال 85 به صورت بهره‌برداری و خریدوفروش بوده را خواسته‌ام ولی جواب بنده را نمی‌دهند.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: هم اکنون به سراج نامه نوشته‌ام و خواهش کرده‌ام املاکی که در سال 85 تا به الان داده شده را پاسخ دهند.

در ادامه چمران رئیس شورای شهر گفت: وظیفه ما در شورا بررسی مناظره‌های رئیس‌جمهور نیست می‌توانید بعد از شورا با رسانه‌ها مصاحبه کنید، هر کس نظر خود را دارد.

وی افزود: املاک شهرداری نجومی نبوده است و به آن واژه‌ نجومی اضافه نکنید. این املاک به دادگاه ارائه شده و دادگاه نیز در حال بررسی است و امیدواریم هرچه سریع‌تر پاسخ لازم را بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این تذکر عباس جدیدی به صورت میکروفن خاموش و با صدای بلند گفت: بنده برای مردم کت درمی‌آورم و پیراهن پاره می‌کنم. باید حق مردم گرفته شود و حق‌الناس با قران سر گرفتن گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول