اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

توسط اوقاف و بنیاد شهید

220 فعال قرآنی شهرستان ساری تجلیل شدند

220 فعال قرآنی شهرستان ساری توسط اداره اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران ساری در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) مرکز مازندران تجلیل شدند.

220 فعال قرآنی شهرستان ساری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم ضیافت افطار همراه با تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه مرکز مازندران و فعالان قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران ساری در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم با بیان اینکه دنیا تشنه معارف قرآنی و الهی است، گفت: امیدواریم با گسترش فرهنگ قرآنی همه ملت‌های جهان از معارف الهی و قرآنی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده بزرگترین پیام ماه مبارک رمضان را دوستی و نزدیکی هرچه بیشتر انسان با قرآن و ولایت دانست و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در این ماه ضروری به‌شمار می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: اگر از قرآن و اهل بیت هرچقدر فاصله گرفتیم به همان اندازه از شخصیت، معرفت و  عزیز بودن ما نزد خداوند و در جامعه کاسته می‌شود.وی با بیان اینکه اگر دقیق‌تر به ابعاد ماه مبارک رمضان نگاه کنیم خواهیم دید که در این ماه بصیرت انسان با قرآن افزایش پیدا کرده است، افزود: هرچه می‌خواهیم در جهان عزیز و عزت‌مند باشیم منوط به بهره‌گیری از قرآن و اهل بیت در ابعاد مختلف زندگی است.

علیزاده به عملیات موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد قاطعانه با داعش در سوریه، تصریح کرد: سربازان گمنام امام  زمان(عج) سپاه پاسداران موجب غرور ملت ایران شدند و قدردان فداکاری‌های آنها هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مبارزه با داعش مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا است، افزود: گروه‌های تکفیری و  آمریکا باید سیلی‌های بزرگتر از اسلام و فرزندان انقلاب اسلامی بخورند و سیلی‌های بزرگتر در انتظار استکبار جهانی است.وی حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه را یکی از ماندگارترین وقایع ماه مبارک رمضان امسال دانست و خاطرنشان کرد: این حمله پیام بزرگی برای دشمنان نظام و اسلام به‌همراه داشت و به آمریکا، آل‌سعود، گروه‌های تکفیری، داعش و رژیم صهیونیستی  هشدار داد مراقب رفتار خود باشند.

علیزاده با بیان اینکه سپاه و ارتش عزیز گوشه‌ای از اقتدار خود را به نمایش گذاشتند، گفت: توانمندی موشکی کشور نشان داد هرگز مقابل استکبار عقب‌نشینی نمی‌کنیم و پاسخ کوبنده‌ای به آنها خواهیم داد.

به گزارش فارس، در این همایش از 220 فعال قرآنی شهرستان ساری توسط اداره اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران ساری تجلیل شد.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول