اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

معاون سپاه شاهرود خبر داد

اجرای 6 طرح بومی محلی در شاهرود/ طرح سالم‌سازی جنگل ابر شاهرود عملیاتی می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای 6 طرح بومی محلی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح سالم‌سازی جنگل ابر شاهرود عملیاتی می‌شود.

اجرای 6 طرح بومی محلی در شاهرود/ طرح سالم‌سازی جنگل ابر شاهرود عملیاتی می‌شود

احمد حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به برنامه‌های بومی محلی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در سال 96 اظهار کرد: امسال در قالب برنامه‌های بومی محلی، طرح‌هایی در شهرستان شاهرود اجرا خواهد شد که ازجمله آن‌ها، طرح بوستان سلامت، سالم‌سازی جنگ ابر و آبشار مجن، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بین بانوان، محله اسلامی و پاکان است.

وی با اشاره به طرح بوستان‌های سلامت افزود: امسال در ایام ماه مبارک رمضان در پارک شهید مطهری شهر بسطام و پارک شهدای شهر بیارجمند طرح بوستان سلامت آغاز شد که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی بعد از افطار با استقبال خوب خانواده‌ها در حال اجراست.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: از برنامه‌های شاخص طرح بوستان سلامت در بسطام، اجرای مسابقه استندآپ کمدی است که با استقبال خوب مردم به‌خصوص نوجوانان و جوانان همراه شده است.

حسین‌پور با اشاره به اجرای این طرح در سه بوستان شاهرود تصریح کرد: پارک شهدای محراب، کودک و ولی‌عصر (عج) از شب عید فطر، طرح بوستان سلامت در آن‌ها اجرا خواهد شد و در کنار برپایی غرفه‌های مختلف فرهنگی و مشاوره‌ای، برنامه‌های مختلف به همراه جنگ شاد نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به طرح سالم‌سازی جنگل ابر شاهرود نیز گفت: همانند سال‌های گذشته همزمان با عید سعید فطر و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی «دست رنج»، طرح سالم‌سازی جنگل ابر در مقر قائمیه جنگل ابر اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: در همین راستا، طرح سالم‌سازی آبشار مجن نیز امسال در دستور کار قرار گرفته است که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در اوقات شلوغی و ایام تعطیل اجرا خواهد شد.

حسین‌پور با بیان اینکه این طرح‌ها با همکاری بسیج مساجد و محلات و بسیج روستایی و عشایری شاهرود اجرا می‌شود، بیان کرد: طرح ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بانوان شاغل نیز با همکاری حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و مقر کتاب شاهرود در دو پاساژ بزرگ شاهرود اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح، بانوان بسیجی به مغازه‌هایی که فروشنده خانم دارند، مراجعه و با تحویل کتاب به‌صورت امانی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تلاش می‌کنند و حتی کتاب‌های مورد نیاز علاقه‌مندان به کتاب را نیز تهیه کرده و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به بحث محله اسلامی گفت: این طرح نیز با قوت و دقت در دو محله اسلامی شهرک ولی‌عصر (عج) و شهرک شهید بهشتی شاهرود اجرا می‌شود و با همکاری شورای این دو محله اسلامی، فعالیت‌های خوبی در حال انجام است.

حسین‌پور با اشاره به طرح پاکان افزود: در این طرح، هدف حمایت و تشویق معتادان به ترک اعتیاد و بازگشت به آغوش خانواده و جامعه است که یکی از محلات شاهرود برای این کار شناسایی شده و در حال انجام کارهای آن هستیم تا در این مسیر هم اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/74000/ب40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول