اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

سرنوشت مردم فلسطین، سرنوشت مردم جهان اسلام است/ مردم همواره در صحنه‌های انقلابی حضور دارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کنند، گفت: سرنوشت مردم فلسطین، سرنوشت مردم جهان اسلام است.

سرنوشت مردم فلسطین، سرنوشت مردم جهان اسلام است/ مردم همواره در صحنه‌های انقلابی حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: مردم ما در 38 سال انقلاب اسلامی ثابت کردند که همواره در تمام عرصه‌های انقلابی حضور گسترده و چشمگیری دارند زیرا سرنوشت مردم فلسطین سرنوشت مردم جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس یکی از روزهای بسیار مبارکی است که مردم شریف و انقلابی ما با حضور در راهپیمایی پرشور روز قدس حضور فعال و عبادی خواهند داشت که همراه و همگام با مردم مظلوم فلسطین فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را یکپارچه سر خواهند داد.

* حمایت از فلسطین، جزو استراتژی انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ابراز کرد: مردم مظلوم فلسطین در راستای احقاق حق خودشان سال‌های سال است که با آیین صهیونیستی اسرائیل در جدال، مبارزه و دفاع هستند.

احمدی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی «اگر مردم و علما در روز قدس حضور پیدا نکنند و سرنوشت مردم فلسطین را سرنوشت مردم خود ندانند قطعا لطمه و ضربه خواهند دید».

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) حمایت از فلسطین را جزو استراتژی انقلاب اسلامی معرفی کردند، یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) همواره مردم را ترغیب و تشویق می‌کردند تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت شود.

* برگزاری راهپیمایی روز قدس در 40 نقطه از استان گلستان فراهم شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان در سراسر کشور توسط حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد، اظهار کرد: روز قدس در سراسر جهان اسلام در آخرین روز جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود و مردم در این روز عظیم به راهپیمایی می‌روند و حمایت خود را نسبت به مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: کشور عزیز ما ایران به عنوان سلسله جنبان و پرچمدار این حرکت عظیم است و همه مردم عزیز در سراسر ایران اسلامی فردا حضور گسترده و چشمگیری خواهیم داشت و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری راهپیمایی روز قدس در 40 نقطه از استان گلستان فراهم شد، افزود: راهپیمایی روز قدس در شهرستان گرگان ساعت 10 و 30 دقیقه صبح جمعه از میدان شهرداری آغاز و به مصلی وحدت ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان اذعان کرد: مردم بصیر، آگاه و همیشه در صحنه در روز جهانی قدس به صورت یکپارچه و با وحدت کامل در کنار سایر مسلمانان جهان حمایت خودمان را نسبت به مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم و همچنین انزجار خودمان را نسبت به اسرائیل غاصب این غده سرطانی به همراه افرادی که آنها را همراهی می‌کنند نظیر آمریکای جنایتکار و عربستان خبیث اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/40/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول