اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل برخورد می‌کند/ به‌کارگیری 2500 نیروی پلیس برای اجرای طرح تابستانه در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به مسافرخیز بودن این استان، گفت: پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل برخورد می‌کند و هدف حضور پلیس در این منطقه اطمینان خاطر به مردم برای جلوگیری از تنش‌های احتمالی است که با کمک دریابانی از تنش‌های اجتماعی در سطح سواحل جلوگیری می‌شود.

پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل برخورد می‌کند/ به‌کارگیری 2500 نیروی پلیس برای اجرای طرح تابستانه در مازندران

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سید محمود میرفیضی صبح امروز در رزمایش طرح‌ سالم‌سازی دریا در مجموعه انتظامی مازندران در ساری اظهار کرد: این رزمایش با هدف انتقال آمادگی نیروی انتظامی با هدف کاهش حوادث و ایجاد امنیت مناسب در سطح سواحل برگزار می‌شود.

وی با  اعلام اینکه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در برنامه‌های پلیس در سطح سواحل استان قرار دارد، گفت: پلیس در مدت زمان اجرای طرح تلاش می‌کند که پاسخگوی مطالبات مسافران و مردم باشد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به مسافرخیز بودن این استان، افزود: پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل برخورد می‌کند و هدف حضور پلیس در این منطقه اطمینان خاطر به مردم برای جلوگیری از تنش‌های احتمالی است که با کمک دریابانی از تنش‌های اجتماعی در سطح سواحل جلوگیری می‌شود.

وی با اعلام اینکه بیش از 2 هزار و 500 نفر از نیروهای پلیس در گروه‌های مختلف برای اجرای طرح‌های تابستانه به‌کارگیری شدند، افزود: نحوه حضور پلیس بر اساس نیازمندی‌های منطقه و متناسب با محیط پیش‌بینی شده است.

میرفیضی به اجرای برنامه‌های فرهنگی پلیس مازندران درسطح سواحل اشاره کرد و افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر به شیوه نوین در سطح سواحل پیگیری و اجرایی می‌شود و در کنار این فعالیت‌های خدمات مشاوره‌ای در راستای جلوگیری از مخاطرات اجتماعی نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اعلام اینکه براساس متولیان امر در سال 95 بیش از 25 میلیون مسافر در استان اقامت گرفتند، گفت: میزان آمار اقامت در این استان در سال جاری 10 درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی مازندران در پایان از همکاری قرارگاه امام علی(ع) با دستگاه خدمات رسان در سطح سواحل استان خبر داد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول