اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

رئیس هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء آذربایجان‌شرقی خبر داد

افزایش انجمن‌های بیماران خاص آذربایجان‌شرقی به 12 انجمن

رئیس هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء آذربایجان‌شرقی گفت: پیش از این انجمن بیماران خاص با پنج نوع بیماری شناخته شده و فعالیت می‌کرد، اخیرا تعداد انجمن بیماران خاص به ۱۲ مورد افزایش می یابد و در مرحله ابلاغ نهایی است.

افزایش انجمن‌های بیماران خاص آذربایجان‌شرقی به 12 انجمن

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین منافی ظهر امروز در جلسه مشترک هیأت‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی با نمایندگان انجمن‌های بیماران خاص و هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاأ اظهار داشت: پیش از این انجمن بیماران خاص با پنج نوع بیماری شناخته شده و فعالیت می‌کرد که اخیراً تعداد انجمن بیماران خاص به ۱۲ مورد افزایش می یابد و در مرحله ابلاغ نهایی است.

وی با اشاره به این که هیأت ورزشی بیماران خاص یک هیأت تازه تاسیس است، افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این استوار است که با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک و چند جانبه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی و بخش‌دولتی خدمات بیشتر و قابل توجهی در حوزه ورزش به بیماران خاص ارائه کنیم.

منافی با تاکید بر برگزاری نشست‌های مستمر و مفید بین مدیران انجمن‌های بیماران خاص و هیأت‌های ورزشی اظهار داشت : برگزاری این نشست‌ها و جلسات مشترک زمینه  را برای بهره‌گیری از تمامی امکانات و تجهیزات فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش برای بیماران خاص، ورزش شنا و یوگا از جمله ورزش‌هایی هستند که برای تمام بیماران خاص امکان انجام آن وجود دارد و یکی از مهمترین درخواست بیماران خاص فراهم کردن انجام این ورزش‌ها است و ما نیز برای تحقق این خواسته بیماران خاص تلاش می‌کنیم و باید گفت هماهنگی برای کلاس‌های شنا در حال انجام است.

منافی، در ادامه از نمایندگان هیأت‌های ورزشی درخواست کرد تقویم برنامه‌های ورزشی و فرهنگی خود را به هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء ارسال و ارائه نمایند تا طبق تقویم ورزشی آنها به بیماران خاص اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مشترک با هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء تصریح کرد:  بعد از اجرای برنامه‌های مشترک در صدد هستیم یک سری مسابقات ملی را با همکاری ‌منطقه آزاد ارس، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان بر گزار کنیم.

منافی، رسالت هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء را گسترش ورزش‌های همگانی اعلام کرد و تصریح کرد: ما در کنار ترویج و گسترش ورزش‌های همگانی  به سوی ورزش قهرمانی نیز حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 20/60018/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول