اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

در مسجد جامع گرگان

آیت‎الله معلمی سخنران مراسم شهدای 7 تیر در گرگان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهدای والامقام هفتم تیر با سخنرانی آیت‎الله معلمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع گرگان خبر داد.

آیت‎الله معلمی سخنران مراسم شهدای 7 تیر در گرگان است

حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی عصر امروز با تبریک حلول عید سعید فطر به میهمانان ضیافت الهی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مراسم بزرگداشت سالروز شهدای والامقام هفتم تیر روز چهارشنبه به همراه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع گرگان  برگزار می‎شود، سخنران این مراسم آیت‎الله معلمی نماینده مجلس خبرگان رهبری است.

وی با اشاره به اینکه بهشتی مظلومانه زندگی کرد و با مظلومیت به شهادت رسید، تصریح کرد: شهید بهشتی به معنای واقعی کلمه خار چشم دشمنان اسلام بود، 72 تن از بهترین یاران شهید بهشتی در هفتم تیرماه به شهادت رسیدند و بهترین الگوی ما در میدان کار و جهاد هستند.

*پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو فرهنگ ایثار و شهادت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو فرهنگ ایثار و شهادت است، ابراز کرد: شهدا با خون خودشان انقلاب اسلامی را از گزند حوادث و در فراز و نشیب‎های مختلف بیمه کردند.

احمدی با اشاره به استکبارستیزی شهدای هفتم تیر گفت: انقلاب اسلامی در برابر دنیای کفر در مسیر حق و حقانیت گام برداشته است و در دفاع از مظلومان هیچگاه کوتاه نخواهد آمد این رویکرد منجر به شکست‎های پی‎درپی استکبار در رویارویی با انقلاب اسلامی شده است.

وی بر لزوم تبیین شناخت الگوهای بی‎نظیر علمی و عملی در صحنه ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: نسل جوان باید با الگوهای بی‎نظیری همانند شهید بهشتی و یاران صدیق آن آشنا شوند و الگوهای موفق انقلاب اسلامی را در زندگی سرلوحه قرار دهند.

*استکبار جهانی تاب وجود نیروهای ارزشی و انقلابی را ندارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از شهید بهشتی به عنوان یکی از استوانه‎های برجسته این انقلاب یاد کرد و گفت: استکبار جهانی که تاب وجود نیروهای ارزشی و انقلابی را برای اعتلای انقلاب اسلامی نداشت از طریق دسیسه و نیرنگ با همکاری گروهک‎های التقاطی و فریب‎خوردگان داخلی اقدام به ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان کرد.

احمدی با تاکید بر اینکه شهادت بهشتی پرده‎های جهل و فتنه را کنار زد، بیان کرد: چهره کریه دشمنان و در رأس همه آنان آمریکای جنایتکار برای همگان روشن شد، تاریخ جنایات فجیع استکبار جهانی را هیچ‎گاه فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/30/83019  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول