اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه خبر داد

تمدید مهلت ارسال آثار کتاب سال حوزه تا 15 تیرماه/ تاکنون 700 اثر به دبیرخانه ارسال شده است

دبیر نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا 15 تیرماه سال جاری خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار کتاب سال حوزه تا 15 تیرماه/ تاکنون 700 اثر به دبیرخانه ارسال شده است

حجت‌الاسلام ابوالقاسم مقیمی حاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: دبیرخانه این همایش به صورت مستقیم با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ارتباط است.

وی اضافه کرد: تمام کتبی که افراد طلبه ایرانی یا غیرایرانی در حوزه علوم اسلامی و انسانی مرتبط با حوزه دین نگارش کرده باشند امکان شرکت در همایش کتاب سال حوزه را دارند.

دبیر نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی کتاب سال به صورت الکترونیک ثبت‌نام و آثارشان را برای دبیرخانه ارسال کنند، گفت: آثار همایش کتاب سال حوزه در 16 گروه مختلف مانند فسلفه، کلام، فقه و اصول، ادبیات، اخلاق و عرفان، حقوق و سیاست، تربیت، روان‌شناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه و غیره دسته‌بندی می‌شود و در این گروه‌ها امکان انتخاب اثر برتر وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به روند برگزاری همایش کتاب سال حوزه عنوان کرد: مراحل دسته‌بندی، ارزیابی و نظارت بر این روند به صورت شورایی و گروهی انجام می‌شود، اساتید و نخبگان هر یک از رشته‌های علمی در بخش داوری حضور دارند و بر فرآیند مورد نظر نظارت می‌کنند.

مقیمی حاجی از تفاوت‌های همایش امسال کتاب سال حوزه نسبت به سال‌های گذشته یاد کرد و گفت: امسال برای نخستین‌بار مقاله علمی برتر نیز انتخاب می‌شود به همین علت فرآیند داوری برای مقالات نیز انجام می‌شود.

 وی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه تا 15 تیرماه امسال خبر داد و افزود: تاکنون حدود 700 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده که آثار رسیده در حال دسته‌بندی است، متقاضیان شرکت در این همایش در نظر داشته باشند که امکان تمدید مجدد مهلت ارسال آثار وجود ندارد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول