اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی گلستان:

140 میلیارد تومان وجه به کلزاکاران گلستانی پرداخت شد/ بیش از 40 میلیارد تومان وجه به جوکاران پرداخت شد

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان گفت: تاکنون 140 میلیارد تومان وجه به کلزاکاران استان گلستان پرداخت شد.

140 میلیارد تومان وجه به کلزاکاران گلستانی پرداخت شد/ بیش از 40 میلیارد تومان وجه به جوکاران پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کاویانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تاکنون 140 میلیارد تومان وجه به کلزاکاران استان گلستان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 150 هزار تن برداشت گندم در سراسر استان گلستان صورت گرفته است، تصریح کرد: در روز گذشته حدود یک میلیون و 50 هزار تن محصول گندم توسط کشاورزان به مراکز خرید گندم تحویل داده شد.

*بیش از 40 میلیارد تومان دستمزد به جوکاران در سطح استان گلستان پرداخت شد/ 140 میلیارد تومان وجه به کلزاکاران استان گلستان پرداخت شد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان ابراز کرد: در سال جاری بیش از 40 میلیارد تومان دستمزد به جوکاران در سطح استان گلستان پرداخت شده است.

کاویانی درخصوص پرداخت وجه به کلزاکاران گلستانی اذعان کرد: در سال جاری قریب به 140 میلیارد تومان وجه به کلزاکاران استان گلستان پرداخت شده است.

وی از دریافت وجه قریب به 500 میلیارد تومان به گندمکاران در سطح استان گلستان خبر داد و گفت: در سال گذشته قریب به یک میلیارد و 700 میلیون تومان وجه به کشاورزان پرداخت شد و این دستمزد حداکثر بعد از گذشت دو هفته انجام گرفت.

* پرداخت وجه کشاورزان یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان جهادکشاورزی گلستان است/ از اینکه تاکنون نتوانستیم وجه کشاورزان را به طور کامل پرداخت کنیم شرمنده هستیم

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان ابراز کرد: اولین خرید برداشت گندم در سوم خردادماه جاری صورت گرفت و کشاورزانی که از سوم خردادماه لغایت 23 خردادماه سال جاری برداشت محصولات گندم خود را انجام دادند و به مراکز خرید گندم تحویل دادند بیش از 50 درصد وجه خود را دریافت کردند.

کاویانی افزود: کشاورزانی که در تاریخ 26 خردادماه جاری به بعد برداشت محصول گندم خود را انجام دادند و به مراکز خرید گندم تحویل دادند متاسفانه نتوانستند وجه خود را دریافت کنند.

وی پرداخت وجه کشاورزان را یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان جهادکشاورزی بیان کرد و گفت: از اینکه تاکنون نتوانستیم وجه کشاورزان را به طور کامل پرداخت کنیم شرمنده هستیم.

*50 درصد اعتبار توسط دولت تامین می‌شود/ 453 میلیارد تومان وجه توسط اداره‌کل غله و بانک کشاورزی به حساب گندمکاران استان گلستان واریز شده است

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان ابراز کرد: 50 درصد اعتبار توسط دولت تامین می‌شود که این 50 درصد به کشاورزان استان گلستان تعلق گرفت و بخشی از آن را اداره کل غله پرداخت می‌کند.

کاویانی ادامه داد: اداره غله بعد از اینکه گندم را خریداری کرد باید این محصولات را بفروشد تا 50 درصد وجه باقی‌مانده کشاورزان پرداخت شود در حقیقت اداره کل غله گلستان به عنوان عامل خرید، گندم را خریداری می‌کند.

وی افزود: ارزش یک میلیون و 40 هزار تن گندم به ازای هر کیلوگرم گندم که یک‌هزار و 300 تومان بود بالغ بر یک‌هزار و 400 میلیارد تومان است و تاکنون قریب به 453 میلیارد تومان وجه توسط اداره‌کل غله و بانک کشاورزی به حساب گندمکاران استان گلستان واریز شده است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول