اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

درخواست سناتورهای پاکستان برای بررسی پرونده جاسوس آزادشده سیا

سناتورها و تعدادی از اعضای حزب حاکم پاکستان از دادگاه این کشور درخواست کردند با بررسی پرونده جاسوس سیا کسانی را که در آزادی وی نقش داشتند، محاکمه کند.

درخواست سناتورهای پاکستان برای بررسی پرونده جاسوس آزادشده سیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، سناتورهای پاکستانی و تعدادی از اعضای حزب حاکم پاکستان از دادگاه این کشور درخواست کردند که با بررسی پرونده «ریموند دیویس» جاسوس سازمان سیا کسانی را که در آزادی وی نقش داشتند محاکمه کند.

به گزارش داون، در شکایت مطرح شده از جانب مقامات پاکستانی درخواست شده به تمام کسانی که در آزادی جاسوس سیا نقش داشته‌اند اجازه داده نشود مسئولیت‌های مهم سیاسی و نظامی را به عهده بگیرند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور سابق، سید یوسف رضا گیلانی نخست وزیر سابق، شهباز شریف سر وزیر سابق ایالت پنجاب، اشفاق پرویز کیانی فرمانده سابق ارتش،شجاع پاشا رئیس سرویس امنیتی سابق،کمرون منتر سفیر سابق آمریکا از جمله کسانی هستند که باید در خصوص آزادی جاسوس سیا محاکمه شوند.

«ظفر علی شاه» عضو سابق حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف در این زمینه گفت: طبق ماده 6 قانون اساسی پاکستان تمام کسانی که در آزادی جاسوس سیا دست داشته‌اند خائن به مملکت محسوب می‌شوند.

دادگاه و دیوان عالی پاکستان برای بررسی موضوع ریموند دیویس جاسوس سیا که بعد از کشتن 2 نفر در لاهور آزاد شد تشکیل پرونده داده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول