اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم کودک خبر داد

برگزاری نمایش‌های استانی جشنواره فیلم کودک در صورت اعلام آمادگی

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: اگر استان‌ها درخواست داشته باشند و برای برگزاری جشنواره کودک اعلام آمادگی کنند، دبیرخانه جشنواره کودک هم مثل جشنواره فجر آمادگی دارد تا همزمان یا با یک فاصله‌ای نمایش‌های استانی داشته باشد.

برگزاری نمایش‌های استانی جشنواره فیلم کودک در صورت اعلام آمادگی

علیرضا رضاداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اصفهان خواستگاه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان است و مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره در اصفهان به دلیل پایداری برگزاری آن در این استان بود.

وی افزود: برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان به دلیل تلاش تمام مسؤولان، صاحب‌نظران و دیگر افراد مرتبط با حوزه سینما و فیلم کودک و نوجوان است.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان تصریح کرد: هر رویدادی در هرجای ایران که برگزار شود یک توفیقی برای کل ایران است؛ تلاش‌های مدیران شهرداری اصفهان، سازمان‌های سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی نتیجه داد.

وی تأکید کرد: امروز همه به سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان آمده‌اند و این اتفاق خوب را رقم زده‌اند که توافق‌نامه 5 ساله‌ای نیز در این زمینه امضا شد و امسال سال اول برگزاری آن است.

رضاداد ادامه داد: سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان از 9 تیرماه در اصفهان آغاز شده و تا 15 تیرهم در ادامه دارد که انجام فعالیت‌هایی نظیر اکران فیلم‌ها، جلسات نقد و بررسی، جلسات گفت‌وگویی سازنده آثار با اصحاب رسانه، نشست‌های شبانه و بزرگداشت شخصیت‌های مهم در سینمای کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های این جشنواره هستند.

وی با اشاره به بزرگداشت مرضیه محبوب طراح عروسک و عروسک گردان ایرانی، رسول صدرعاملی و عباس کیارستمی بیان کرد: بزرگداشت شخصیت‌های مهم در سینمای کودک و نوجوان بخشی از برنامه‌های مهم سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان هستند.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: هر بزرگداشتی راهنمایی‌های خوبی را به کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به حوزه سینما می‌کند تا با ابزار سینما و خصوصیات آن آشنا شوند.

وی در رابطه با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در سال‌های آینده در شهر اصفهان، ابراز کرد: هر جشنواره‌ای مرکزیتی دارد اما ممکن است در استان‌های دیگر هم برگزار شود، اگر استان‌ها درخواست داشته باشند و برای برگزاری جشنواره کودک اعلام آمادگی کنند، دبیرخانه جشنواره کودک هم مثل جشنواره فجر آمادگی دارد تا همزمان یا با یک فاصله‌ای نمایش‌های استانی داشته باشد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول