اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

شهرداری اردبیل در عملیات آسفالت‌ریزی رکورد زد

جواد زنجانی فرماندار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل در عرض سه ماه با توزیع 100 هزار تن آسفالت در معابر اصلی و ‏فرعی شهر اردبیل رکورد دست نیافتنی زده است.‏

شهرداری اردبیل در عملیات آسفالت‌ریزی رکورد زد

جواد زنجانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت‌ریزی شهرداری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: درحال حاضر کارهای بزرگ عمران شهری در اردبیل انجام می‌شود که مهم‌ترین آن آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های شهر اردبیل است.

وی افزود: فرهنگ جدیدی از کار عمرانی در اردبیل در حال پایه‌گذاری است که بر همین اساس شهرداری اردبیل در عرض یک شب تا صبح عملیات آسفالت‌ریزی را در یک خیابان به اتمام می‌رساند.

وی با اشاره به عملیات شبانه شهرداری اردبیل گفت: کار شبانه شهرداری باعث تسریع درعملیات مختلف اعم از آسفالت‌ریزی و سبب آسایش و جلب رضایت شهروندان می‌شود.

فرماندار اردبیل با قدر‌دانی از عملکرد مطلوب شهرداری اردبیل عنوان کرد: شهرداری اردبیل در سه ماه گذشته 100 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر توزیع کرده است که در نوع خود آمار به‌جاماندنی و دست‌نیافتنی است.

زنجانی با اشاره به کوتاه بودن فصل عملیات عمرانی با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه گفت: شهرداری اردبیل در این زمینه نیز در کوتاه‌ترین زمان با عملکرد مطلوب خود به صورت شبانه روزی از حداقل زمان بیشترین بهره را برده است و رکورد جالبی را از خود به جای گذاشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اکیپ عمران شهرداری در معابر اصلی و فرعی مختلف شهر اردبیل به شکل گسترده در حال آسفالت‌ریزی هستند که این عملیات از نظر بودجه و حجمی، کار وسیع و بزرگی است.

فرماندار اردبیل با ابراز رضایت از وضعیت منطقه توریستی شورابیل گفت: در مجموعه بزرگ شورابیل کارهای ماندگاری توسط شهرداری اردبیل انجام شده و یا در حال انجام است که این امکانات مورد استفاده همشهریان و گردشگران عزیز قرار گرفته و رضایت آن‌ها را جلب کرده است.

وی با اشاره به اهمیت زیباسازی شهر عنوان کرد: عملیات مناسبی در این زمینه در شهر اردبیل انجام شده است که از جمله آن‌ها ایجاد پیاده‌راه در مجموعه شهیدگاه و ادامه عملیات آزاد‌سازی محوطه آن است که ایجاد فضای مناسب در آن منظقه موجب استقبال گردشگران داخلی و خارجی شده است.

زنجانی در آخر گفت: در حال حاضر در فصل کاری شهر اردبیل چهره کارگاهی به خود گرفته است که قطعا در زمان باقی‌مانده از فصل کاری نیز عملیات عمرانی با سرعت هر چه تمام ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام 3356/711/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول