اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد

خریداری16 هزار متر مربع فرش برای نماز خانه مدارس لرستان

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:برای تجهیز نمازخانه بیش هزار و 100 مدرسه لرستان به فرش سجاده‌دار برنامه‌ریزی مناسب شده و بیش از نصف آن خریداری شده است.

خریداری16 هزار متر مربع فرش برای نماز خانه مدارس لرستان

محسن یوسف‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلسله،با اشاره به اهمیت توجه به نمازخانه‌ها به عنوان پایگاه و فضایی که دارای جذبه هستند گفت: در راستای انتقال آموزه‌های دینی و نهادینه‌کردن فرهنگ نماز که یکی از محوری‌ترین موارد در تربیت است توجه به نمازخانه‌های مدارس امری بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: براساس یک نیازسنجی که سال گذشته صورت گرفته است 16هزار مترمربع از نمازخانه‌های مدارس یعنی بیش از هزار و 150 نمازخانه مستقل در مدارس به علاوه‌ سالن‌های چندمنظوره‌ای که نماز جماعت در آنها برگزار می‌شود برای زیباسازی فضای نمازخانه‌ها به فرش نیاز داشتند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: حدود 8 هزار متر از 16 هزار مترمربع با درایت استاندار تأمین شد که نیاز 50 درصد مدارس را برآورده ساخت.

وی خاطرنشان ساخت: در سال تحصیلی 95 و 96 نیز 2 هزار و 500متر فرش توزیع شد و برنامه‌ریزی برای خرید 6 هزار مترمربع فرش نیز صورت گرفته است.

یوسف‌وند ابراز داشت: جشن خودکفایی نمازخانه‌های مدارس را به فرش سجاده‌ای که جذبه‌ای برای دانش آموزان دارد را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول