اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

آغاز کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه برای بیش از 2 هزار نفر مددجوی بوشهری

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: این نهاد در 20 رشته فرهنگی، ورزشی، مهارتی، عقیدتی و تفریحی برای بیش از دو هزار و 500 نفر جوان و نوجوان مددجوی تحت حمایت در استان بوشهر کلاس‌‌های اوقات فراغت برگزار می‌کند.

آغاز کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه برای بیش از 2 هزار نفر مددجوی بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد استان بوشهر با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تحت حمایت خود در 20 رشته فرهنگی، ورزشی، مهارتی، عقیدتی و تفریحی، برای بیش از دو هزار و 500 نفر جوان و نوجوان مددجوی تحت حمایت در استان بوشهر کلاس‌‌های اوقات فراغت برگزار می‌کند.

وی با بیان این که تابستان فرصت خوبی برای برنامه‌ریزی در امور تفریحی، سرگرمی، آموزشی، ورزشی، علمی و دینی است، افزود: جوانان و نوجوانان در فرصت پیش آمده تابستان می‌توانند با انتخاب و سلیقه خود، در رشته‌هایی که به آن علاقه‌مند هستند شرکت کنند و بیشترین استفاده را ببرند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج از مخاطبین اصلی برنامه‌های فرهنگی کانون‌های تربیتی کمیته امداد هستند.

وی ادامه داد: تقویت باورهای دینی و اعتقادی، افزایش روحیه نشاط و بالندگی در جوانان، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی و توانمندسازی فکری جوانان و نوجوانان، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کلاس‌های اوقات فراغت است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد، متناسب با نیازهای دانش‌آموزان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار با ارائه آموزش‌های عمومی، ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مشاورین خانواده، ارتقاء امید به زندگی، تأمین سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

لطفی یاد آور شد: 18 کانون تابستانه و 20 کانون جوانان پیرو ولایت در استان با اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، میزبان مددجویان کمیته امداد است که این کانون ها ظرفیت پذیرش و بهینه‌سازی اوقات فراغت دو هزار و 500 مددجو را دارد.

وی با بیان این که هم اکنون بیش از شش‌هزار دانش آموز، دانشجو و طلبه در استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند، تصریح کرد: برای این افراد در طول سال برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و اردویی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 40/ 3347

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول