اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی:

سرعت غیرمجاز راننده خودروی سمند را به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در محور آهنگران- کمیجان یک کشته بر جای گذاشت.

سرعت غیرمجاز راننده خودروی سمند را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج کهریزی اظهار کرد: در حادثه رانندگی صبح امروز که براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر 35 محور آهنگران- کمیجان به وقوع پیوست، راننده آن به علت شدت جراحات پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

وی یادآور شد: کارشناس تصادفات پلیس‌راه علت این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده آن عنوان کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی گفت: همچنین حوادث رانندگی روز گذشته استان نیز 2 کشته و 3 مجروح در پی داشت.

 کهریزی بیان کرد: در نخستین سانحه رانندگی که براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 17 آزادراه ساوه - تهران به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد و راننده و دو سرنشین دیگر خودروی موردنظر نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه، عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده خودروی پراید براثر خستگی و خواب‌آلودگی عنوان شده است.

 کهریزی بیان داشت: دیگر حادثه رانندگی نیز روز گذشته، براثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر یک محور خمین- محلات به وقوع پیوست، راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف، جان سپرد.

به گفته وی علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه تغییر مسیر ناگهانی راکب موتورسیکلت نسبت به خودروی پژو بیان شده است.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست که با توجه به سنگین شدن بار ترافیکی محورهای مواصلاتی براثر مسافرت‌های تابستانی، رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و در صورت خواب‌آلودگی از ادامه رانندگی خودداری کرده و پس از استراحت در یکی از استراحتگاه‌های بین راه در کمال آرامش خاطر به رانندگی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/30/3371

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول