اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مسوول بسیج رسانه گنبدکاووس:

اقدام فرهنگی و رسانه‌ای تمیز در دستور کار بسیج رسانه است/ شهید خالداران به عنوان شهید شاخص رسانه معرفی شود

مسوول بسیج رسانه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به دستور آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب، گفت: اقدام فرهنگی و رسانه‌ای خودجوش و تمیز در دستور کار بسیج رسانه است.

اقدام فرهنگی و رسانه‌ای تمیز در دستور کار بسیج رسانه است/ شهید خالداران به عنوان شهید شاخص رسانه معرفی شود

مهدی باقریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه باید از اعتماد مسوولان بسیج در مجموعه استان و شهرستان به اینجانب تشکر کنم، اظهار کرد: در جمع اهالی رسانه و مطبوعات گنبدکاووس بزرگوارانی حضور دارند که افتخار شاگردی آنها در پرونده کاری من به عنوان یک افتخار همواره تلالو دارد.

وی با بیان اینکه در همین ابتدای افتتاح دفتر بسیج رسانه در شهرستان گنبدکاووس دست یاری و کمک در زمینه‌های فکری و اجرایی را به سمت شما فعالان عرصه رسانه و مطبوعات دراز می‌کنم، افزود: قطعا بدون همکاری و همدلی شما اصحاب رسانه و مطبوعات نمی‌توانیم به سر منزل مقصود و اهداف ترسیم شده در بسیج رسانه برسیم.

مسوول بسیج رسانه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تقویت روحیه بسیجی و جهادی از اولویت‌های اهداف کلان بسیج رسانه است، خاطرنشان کرد: در مجموع آنچه به عنوان یک راهبرد کلی مطلوب و مطمع نظر بسیج رسانه خواهد بود تربیت کادری متعهد و متخصص در عرصه رسانه برای انقلاب اسلامی است.

باقریان با اشاره به اینکه تقویت مهارت‌های تخصصی و فردی اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس یکی از مهم‌ترین اهداف میان‌مدت بسیج رسانه این شهرستان است، ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی سازمان بسیج رسانه استان گلستان دوره‌های تخصصی ویژه خبرنگاران، مدیران مسوول، عکاسان خبری، گزارش‌نویسان و یادداشت‌نوبسان و همچنین حوزه‌های مختلف رسانه را در گنبدکاووس برگزار کنیم.

وی برگزاری جشنواره‌های تخصصی رسانه‌ای را در شرق استان گلستان به میزبانی گنبدکاووس از اقدامات اولیه بسیج رسانه گنبدکاووس دانست و گفت: در تلاش هستیم این جشنواره را با نگاهی متفاوت و همراه با کارگاه‌های آموزشی جانبی در شهرستان گنبدکاووس برگزار کنیم.

مسوول بسیج رسانه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: تلاش ما در بسیج رسانه اقدام تمیز رسانه‌ای و فرهنگی در راستای عمق‌بخشی به رفتارها و جریانات فرهنگی و ایجاد حرکت‌های اجتماعی در راستای اهداف انقلاب خواهد بود.

باقریان از راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای متمرکز شهرستان گنبدکاووس با محوریت بسیج رسانه و حضور همه خبرنگاران خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم طرح‌های مدون و آماده‌ای که حاصل اقدامات چندین ماهه مطالعاتی در حوزه اقدامات رسانه‌ای در شهرستان گنبدکاووس است را با آماده‌سازی مکان قرارگاه رسانه‌ای شهرستان گنبدکاووس اجرایی کنیم.

وی در پایان معرفی «شهید حسینعلی خالدران» را به عنوان شهید رسانه و نهایتا معرفی به عنوان شاخص رسانه‌ای در استان گلستان در سال‌های آتی، مطالبه اهالی مطبوعات و رسانه گنبدکاووس دانست و اضافه کرد: مستندات و مدارک لازم برای معرفی این شهید بزرگوار به عنوان شهید رسانه نیز به مسوولان مربوطه در مرکز استان و پایتخت نیز ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول