اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون اردبیل خبر داد

بخشودگی کلیه جرایم بدهکاران بانک توسعه تعاون در صورت تسویه بدهی

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل گفت: بدهکاران بانک توسعه تعاون در صورت تسویه بدهی خود تا پایان مرداد ماه امسال از بخشودگی کلیه جرایم تاخیر تادیه بهره‌مند خواهند شد.

بخشودگی کلیه جرایم بدهکاران بانک توسعه تعاون در صورت تسویه بدهی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود کردستانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بدهکاران بانک توسعه تعاون در صورت تسویه بدهی خود تا پایان مرداد ماه امسال از بخشودگی کلیه جرایم تاخیر تادیه بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: بانک توسعه تعاون به منظور تسهیل در تسویه بدهکاران و فراهم کردن بستر مناسب برای ادامه فعالیت مشتریانی که به واسطه شرایط خارج از کنترل آنها، دچار مشکلات مالی شده‌اند طرح بخشودگی جرایم دیر کرد را اجرا می‌کند. 

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل افزود: بخشودگی یادشده در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و در جهت اجرای قانون رفع موانع تولید و به منظور مساعدت به بنگاههای اقتصادی، اتحادیه ها ، شرکتهای تعاونی  و کمک به تداوم تولید و حفظ اشتغال موجود در این واحدها انجام می‌گیرد.

کردستانی تصریح کرد: این طرح علاوه بر مشتریان فوق برای آن دسته از مشتریانی که بتوانند تسهیلات و دیون عقب افتاده خود را در قالب چهارچوپ های ابلاغی، تعیین تکلیف کنند نیز شرایط بسیار مناسبی فراهم می‌کند تا بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: کلیه شعب بانک توسعه تعاون در استان اردبیل از فردا تا پایان مرداد ماه سال جاری پاسخگوی سوالات احتمالی مشتریان گرامی در زمینه این طرح هستند.

انتهای پیام/3356/312

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول