اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

با حضور نویسندگان افغانستانی

ششمین جایزه ادبی «هزار و یک شب» برگزار می‌شود

داستان نویس افغانستانی گفت: ششمین دوره جشنواره داستان «جایزه ادبی هزار و یک شب» با هدف ارتقای کیفیت نویسندگی و داستان‌نویسی بویژه جوانان افغانستانی با موضوع آزاد و با محوریت «صلح جهانی» برگزار می‌شود.

ششمین جایزه ادبی «هزار و یک شب» برگزار می‌شود

«سید محمود حسینی» داستان نویس افغانستانی و از اعضا موسس ششمین دوره جایزه ادبی «هزار و یک شب» در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، در رابطه با فراخوان جدید این جشنواره گفت: این جشنواره با موضوع آزاد و با محوریت «صلح جهانی» برگزار می‌شود.

این داستان نویس افغانستانی گفت: ششمین دوره جشنواره داستان «جایزه ادبی هزار و یک شب» با هدف ارتقای کیفیت نویسندگی و داستان‌نویسی جوانان‌ بویژه با نگاه ویژه و عمیق‌تری به ادبیات و نویسندگان افغانستان با موضوع آزاد و با محوریت «صلح جهانی» برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی آثار پیش از برگزاری این دوره، مشاوره و تعامل با انجمن‌ها و مراکز ادبی که فعالیت تخصصی داستانی دارند، انجام می‌شود.

حسینی تصریح کرد: تاکنون با فعالین داستان‌نویسی در ایران و افغانستان مکاتبه شده است.

وی افزود: همچنین کارگاه داستان نویسی «مبتدی تا پیشرفته» با تدریس اساتید صاحب نام به صورت ورکشاپ جهت ارتقای سطح کیفی نویسندگان جوان مهاجر افغانستان در تهران و کرج برگزار می شود.

حسینی گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان مهر سال جاری در نظر گرفته شده است و نفرات اول تا سوم این جشنواره در مراسم اختتامیه اعلام و جوایزی تعلق خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در اختتامیه این جشنواره از5 نویسنده شایسته تقدیر با اهدای لوح جشنواره تقدیر خواهدشد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول