اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‎ای گلستان:

سد نرماب مشکل نقدینگی دارد/ پروژه اضطراری آبرسانی گرگان در انتظار تامین اعتبار

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان بر لزوم در نظر گرفتن اعتبارات گلوبال برای برخی پروژه‎های اساسی استان گفت: سد نرماب با مشکل نقدینگی مواجه است، نگران هستیم از لحظه‎ای که سیل بیاید و دچار مشکل شویم.

سد نرماب مشکل نقدینگی دارد/ پروژه اضطراری آبرسانی گرگان در انتظار تامین اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی نظری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: اجرای برخی پروژه‎ها با اعتبارات شهرستانی جواب نمی‎دهد و زمانبر شدن آنها به نفع مملکت نیست.

وی بر لزوم در نظر گرفتن اعتبارات گلوبال برای برخی پروژه‎های اساسی استان تصریح کرد: سد نرماب با مشکل نقدینگی مواجه است، نگران هستیم از لحظه‎ای که سیل بیاید و دچار مشکل شویم پیگیری‎های زیادی در این زمینه انجام شده اما به جایی نرسیدیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان با اشاره به اینکه پروژه اضطراری آبرسانی گرگان با کمبود اعتبار مواجه است، گفت: قرارداد این پروژه بسته شده اما در تامین اعتبارات آن با مشکل مواجه هستیم که این امر می‎تواند خسارت‎های بزرگی را متوجه استان کند.

نظری بر لزوم توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‎های اولویت‎دار تاکید کرد و افزود: برخی پروژه‎ها نیاز به توجه و اهمیت دارد که باید به آنها بیشتر توجه شود.

مدیرکل شیلات استان گلستان نیز در این جلسه گفت: طرح‎های شیلاتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی عمدتا در سواحل است به زیرساخت‎ها و هزینه تملک‎ها باید دقت شود اعتبارات با شاخص‎های 20 گانه توزیع شهرستانی انجام گیرد برخی پروژه‎های بزرگ نیاز به اعتبارات زیادی دارد

قدس علوی از پرورش ماهی در قفس، مجتمع پرورش ماهیان خاویاری و برخی پروژه‎های مهم شیلاتی خبر داد و بیان کرد: اجرای برخی از پروژه‎های شیلاتی در سطح بین‎الملل نیز نمونه خواهد بود که باید این طرح‎ها تقویت شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول