اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد

ضرورت توجه جدی نهادهای فرهنگی به وضعیت سواحل مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مازندران قطب گردشگری کشور است و باید نهادهای فرهنگی به وضعیت سواحل استان اهتمام جدی داشته باشند.

ضرورت توجه جدی نهادهای فرهنگی به وضعیت سواحل مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری صبح امروز در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی استان با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر اظهار کرد: استان مازندران و دیار علویان مهد پرورش عالمان بزرگ و انسان‌های فرهیخته است و امروز این استان مورد توجه میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است که باید برای این استان که در نوار ساحلی قرار دارد برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیقی در حوزه فرهنگی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در سال‌های اخیر که به طور متوالی جزء استان‌های ممتاز و برتر در برخی بخش‌ها از جمله دارالقرآن الکریم ، روابط عمومی، فرهنگی و... است افزود: کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران همچون گذشته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در جهت ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در سنگری به نام سازمان تبلیغات اسلامی مصمم و استوار ایستاده‌اند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به توریست بودن این استان و وضعیت ناهنجار سواحل مازندران تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در کشور به منظور گسترش عفاف و حجاب در جامعه اسلامی استفاده کرد و برای سواحل نگران‌کننده مازندران هم باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ورود جدی داشته باشند.

شکریان‌امیری با ارائه گزارشی از برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در حوزه عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: حماسه پرشور مردم در راهپیمایی روز بیست و یکم همزمان با روز عفاف و حجاب در سراسر شهرهای استان و استقبال گسترده از برنامه‌های مدافعان حریم خانواده در مازندران و تولید و توزیع بیش از بروشور و کتابچه عفاف و حجاب از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در بحث عفاف و حجاب است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه تعدادی از معاونان به منظور بررسی وضعیت آسیب‌های اجتماعی طی دو روز به مازندران سفر کردند.

انتهای پیام/86018/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول