اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در بوشهر

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: با توجه به تاثیر حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در توسعه و پیشرفت هر استان، به زودی خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی احمدی‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار داشت:  با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های مهمی است اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم استان و علی‌الخصوص مراکز علمی دانشگاهی و صنعتی استان بوشهر، استقرار واحد جهاد دانشگاهی بود که با پیگیری‌های انجام شده امروز محقق شد.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی واحد جهاددانشگاهی بوشهر به عنوان چهل‌وسومین و آخرین واحد جهاد دانشگاهی کشور، شاهد فصل نوینی از ارائه خدمات در قالب‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و کاربردی هستیم که می‌تواند در توسعه استان بوشهر سهمی عمده داشته باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به تاثیر حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در توسعه و پیشرفت هر استان، به زودی خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در بوشهر راه‌اندازی می‌شود که می‌توان از این ظرفیت قوی برای استانی صنعتی و علمی مانند بوشهر استفاده بهینه کرد.

وی یادآور شد: راه‌اندازی مرکز مطالعات و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان بوشهر ضروری است که نیازمند توجه مسوول ارشد استان در این زمینه هستیم.

احمدی‌زاده گفت: با توجه به گستردگی ماموریت‌ و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در استان بوشهر، نیازمند تامین فضای فیزیکی مناسبی در این زمینه هستیم که انتظار می‌رود همچنان که برای راه‌اندازی جهاد دانشگاهی در بوشهر امام جمعه و استاندار بوشهر متقبل زحمت شدند در این عرصه نیز ما را تنها نگذارند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی در حوزه پزشکی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، و علوم انسانی برای دانشجویان را پیگیری می‌کنیم ضمن این که مهارت‌آموزی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز در قالب دوره‌های آموزشی نیز در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی یادآور شد: منطقه ویژه انرژی پارس از جمله ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در عرصه صنعت است که بنا داریم دوره‌های تخصصی را با مشارکت این منطقه انجام دهیم.

انتهای پیام/40/3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول