اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون استان همدان مطرح کرد

انعقاد 6 قرارداد به مبلغ 56 میلیون دلار با کردستان عراق

دبیر اتاق تعاون استان همدان از انعقاد 56 میلیون دلار قرارداد در سفر هیات تجاری اتاق تعاون به اقلیم کردستان عراق خبر داد.

انعقاد 6 قرارداد به مبلغ 56 میلیون دلار با کردستان عراق

رحمان نادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هیات تجاری اتاق تعاون استان همدان در تاریخ 16 تیرماه به اقلیم کردستان عراق اعزام شدند، اظهار کرد: این هیات تجاری 29 نفره در گروه‌های کالایی مبل و منبت و صنایع چوبی، ساختمان، بتن سبک، تیرچه و جالیز، کاشی و سرامیک، زعفران، میوه، تره‌بار و سیب زمینی، مواد غذایی، خشکبار، غلات، کیسه پروپلین، طلا و جواهر، الکترونیک و IT، لباس و پوشاک، دوچرخه و ماشین‌آلات کشاورزی، کیف، کفش و محصولات چرمی، تلقیح و تولید ملکه زنبور عسل، دام زنده، داروی گیاهی به کردستان عراق اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سفر هیات تجاری اتاق تعاون برنامه آشنایی با فضای اقتصادی و بازاریابی در اقلیم کردستان عراق برگزار شد، ادامه داد: استان همدان در اقلیم کردستان عراق از شهرت و اعتبار خوبی برخوردار است.

دبیر اتاق تعاون استان همدان با اشاره به اینکه مساعد اقتصادی رئیس جمهور عراق خواستار رونق بیشتر تجارت با استان همدان شد و افزود: هیات تجاری اتاق تعاون استان همدان در این سفر به اربیل عراق نیز سفر کردند.

وی با بیان اینکه مقصد دیگر هیأت تجاری اتاق تعاون سلیمانیه عراق بود، بیان کرد: در سلیمانیه عراق لوگوی اتاق تعاون به رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه اهدا شد.

نادی تصریح کرد: در این سفر زمینه امضای 6 قرارداد به مبلغ 56 میلیون دلار در عراق فراهم شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول