اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در مازندران خبر داد

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی راه ساری ـ تاکام/ نمی‌توان زمان مشخصی برای تکمیل پروژه اعلام کرد

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در مازندران با اعلام اینکه میزان پیشرفت فیزیکی راه ساری ـ تاکام 20 درصد است، گفت: به‌دلیل مشخص نبودن وضعیت اعتباری زمان مشخصی برای تکمیل این پروژه نمی‌توان اعلام کرد.

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی راه ساری ـ تاکام/ نمی‌توان زمان مشخصی برای تکمیل پروژه اعلام کرد

غلام‌عباس رستمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری راجع به وضعیت پروژه ساری ـ تاکام با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر 20 درصد است، اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار لازم از امروز تا زمان افتتاح این پروژه به صورت کامل دو سال فرصت نیاز است.

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در مازندران با بیان اینکه در حال حاضر در طول 13 کیلومتر این مسیر پیمانکار طرح مشغول کار است، افزود: دو کیلومتر از این محور براساس میزان پیشرفت فیزیکی تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رستمی با اعلام اینکه در طول مسیر بخشی از محور متعلق به بخش خصوصی است که باید آزادسازی شود، گفت: برای آزادسازی 2.5 کیلومتر نیاز به 7 تا 8 میلیارد توتمان پول نقد است و برای هشت کیلومتر دیگر مطالعات مناقصه انجام در حال انجام است.

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در مازندران یادآور شد: برای تکمیل این پروژه نیاز به 40 میلیارد تومان اعتبار است که تاکنون 10 میلیارد تومان آن هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه بودجه این پروژه از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود، گفت: دو سالی است که به لحاظ وضعیت اعتباری مشکلاتی داریم و متولیان به دنبال تامین اعتبار هستند.

به گزارش فارس، محور ساری ـ تاکام یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد مازندران است که طرح بهسازی این بیش از پنج سال شروع شده است و به نظر می‌رسد با این روند اعتباری که اعلام شده مردم این منطقه دست‌کم پنج سال دیگر باید وضعیت نامناسب تردد با ترافیک‌های آزار دهنده و طولانی مدت را تحمل کنند.

در برخی از ایام مدت زمان معطلی مردم در ترافیکی 25 کیلومتری به حدود بیش از سه ساعت هم رسیده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول