اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی تشریح کرد

وجود ظرفیت پشتیبانی محتوای دینی فیلم‌ها در دفتر تبلیغات اسلامی

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: فیلمسازان باید بدانند دفتر تبلیغات اسلامی می‌تواند پشتیبان محتوای دینی فیلم‌ها باشد.

وجود ظرفیت پشتیبانی محتوای دینی فیلم‌ها در دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمد حسنی در نشست مشترک رئیس و مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رئیس و مسؤولان سازمان سینمایی کشور که در سالن کنفرانس مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد، با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی متولی حوزه تبلیغ دین است، اظهار کرد: فیلمسازان باید بدانند که این نهاد می‌تواند پشتیبان محتوای دینی فیلم‌ها باشد.

وی گفت: بخشی از طلبه‌ها، نخبگانی‌ هستند و رفقای شاگرد اولی در مقطع کارشناسی ارشد داشتیم که امروزه در حوزه هستند و می‌نویسند و به این حوزه ورود پیدا کرده‌اند اما این افراد نمی‌توانند مثل کسانی که در تهران هستند مورد توجه قرار گیرند.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: این نهاد قابل مقایسه با دیگر نهادهایی که کار هنر حوزوی می‌کنند، نیست.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در سال 61 معاونت هنری داشته و شاید باور این مسأله سخت باشد؛ در جستجو‌هایی که صورت گرفته بود، نگاتیوهایی در دفتر تبلیغات اسلامی پیدا کردیم که نادر است و ما کاری که می‌توانیم انجام دهیم، بازوی مشورتی با نگاه تأسیسی باشیم.

حسنی با تأکید بر ضرورت تربیت نیروهای متخصص در حوزه سینمایی اظهار کرد: می‌توان دفترِ خانه سینما را در قم تأسیس کرد و اگر اساتید کارگاهی داشته باشند، می‌توان از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول