اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند:

سطح جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از جام ملت‌ها بالا‌تر است

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: سطح مسابقات خیلی بالا است و حتی از جام ملت‌های آسیا نیز بالا‌تر است زیرا همه تیم‌ها از بازیکنان خوب خارجی و ایرانی استفاده می‌کنند.

سطح جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از جام ملت‌ها بالا‌تر است

محمد زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص میزان آمادگی تیم فوتسال گیتی‌پسند برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تمرینات خود را از 16 اردیبهشت‌ ماه و به صورت پر‌فشار شروع کردیم و اردو‌های خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم، 4 هفته از لیگ برتر گذشته است و بازی‌های خوبی را انجام دادیم.

وی افزود: دو سال گذشته با تیم تأسیسات دریایی سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارم و یک قهرمانی در آسیا را در کارنامه دارم.

بازیکن گیتی‌پسند تصریح کرد: سطح مسابقات خیلی بالا است و حتی از جام ملت‌های آسیا نیز بالا‌تر است زیرا همه تیم‌ها از بازیکنان خوب خارجی و ایرانی استفاده می‌کنند، همه تیم ها قوی هستند اما تیم‌های حاضر از کشور‌های ژاپن، تایلند و ویتنام جدی‌ترین حریف‌های ما هستند.

زارعی در پایان گفت: سالن 25 آبان برای مسابقات آسیایی سال 2015 آماده شد و از استاندارد‌های لازم برخوردار است و کف‌پوش خوب آن کمک زیادی برای انجام بازی بهتر در ویتنام به ما می‌کند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول